Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:542651
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.04.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Prakses bāzes secinājumi:
Prakses laikā es daudz strādāju ar dokumentiem - Akcīzes deklarāciju ,Tranzīta deklarāciju, Muitas deklarāciju.
Uzmanīgi iepazinos ar to saturu, noformējumu un to, kā tās pareizi jāsakārto un jānoformē.
Darbojos ar TIR deklarāciju, iepazinos, kādu informāciju tā satur, kā deklarē preces pēc šīs deklarācijas.
Darbojos ar Akcīzes preču pārvietošanas dokumentiem.
Iepazinos ar muitas posteņiem: speciālo muitas laboratoriju, muitas posteni, kur pārbauda parastos vieglos transporta līdzekļus, kravu pārbaudi, kā pārbauda transporta līdzekļus ar skeneri.
Paplašināju savas teorētiskās zināšanas, kad darbojos ar dokumentiem.
Uzzināju, kādi ir muitas mērķi un uzdevumi.
Praktiski darbojos ar VID dokumentiem, iepazinos ar to informāciju, atradu kļūdas šo dokumentu numerācijā.
Darbojos ar akcīzes preču pārvietošanas dokumentiem,
Iepazinos ar elektronisko deklarēšanu.
Iepazinos ar katru muitas posteni, kur pārbauda vieglos transporta līdzekļus.
Iepazinos ar muitas posteni, kur pārbauda kravu pārvadājumu transportu.
Iepazinos ar muitas posteni, kur ļoti uzmanīgi apskata un pārbauda visu mašīnu, kur var kaut ko paslēpt.
Iepazinos ar muitas posteni, kur pārbauda, vai mašīnas slodze atbilst ES prasībām un normām. Muita kontrolē pāri valsts robežai pārvietojamas kravas, preces un to dokumentāciju, kā arī muitas maksājumu iekasēšanu un citas darbības, kas paredzētas Muitas kodeksa, regulas un citos normatīvajos aktos.
Robežsargi un muitas amatpersonas uzrauga, lai klienti, kuriem nav jākārto vai kuri pabeiguši robežas šķērsošanas formalitātes, nekavējoties atstātu MKP teritoriju.
Pašreizējā autoceļu infrastruktūra MKP „Terehova” pierobežā nav piemērota faktiskajam izbraucoša kravu autotransporta plūsmas apjomam. MKP „Terehova” projektēta caurlaides spēja diennakti ir 350 automašīnas, bet faktiskā caurlaides spēja diennakti ir 450 – 500 automašīnas. No tā var secināt, ka Latvijas pusē periodiski veidojas garas izbraucošā kravu autotransporta rindas, kuras aizņem pilnībā visu izbraucošā transporta joslu un tādejādi apgrūtina citu transportlīdzekļu kustību šajā ceļa posmā.

Priekšlikumi
Lai risinātu problēmas ar dokumentiem,vajag modernizēt muitas darbu ar dokumentiem.
Palielināt transporta līdzekļu caurlaidi, tāpēc ka transporta līdzekļu rindas ir nozīmīgākā problēma muitas darbā.
Lai vēl uzlabotu muitas darbu vajag precīzi piemērot spēkā esošie normatīvie akti.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация