1.Uzņēmuma saimnieciskās darbības novērtēšana.
Attīstības stratēģija. Organizatoriskā struktūra. Personāla skaits un funkciju sadale. Preču un pakalpojumu sortiments. Ražošanas un darba organizācija. Operatīvā plānošana. Izejvielu un materiālo krājumu plānošana un glabāšana. Budžeta plānošana. Pēdējā gada bilance. Pēdējā gada peļņas un zaudējumu aprēķins. Konkurētspēja.
2.Uzņēmumu tirgzinības darbību novērtēšana.
Klientūra, patērētāji. Tirgus izpētes metodes. Konkurenti. Preču ( pakalpojumu ) sortiments, kvalitāte un apgrozījums. Preču cenas un atlaides. Pārdošanas formas. Reklāma un tās efektivitātes noteikšana. Tirgzinības funkcijas un organizatoriskās formas.
3.Uzņēmuma finansiālās darbības novērtēšana.
Naudas līdzekļu uzglabāšana un uzskaite:
Debitoru uzskaite. Kreditoru uzskaite. Krājumu uzskaite. Darba samaksu norēķinu un ieturējumu dokumentācija. Ieņēmumu un izdevumu uzskaite. Grāmatvedības reģistri. Gada pārskata sastādīšana. …