Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Финансы, кредит
Prakses pārskats. A/s "Parex banka"-
Prakses pārskats. A/s "Parex banka"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kura uzņēmums darbojas | 4 |
1.1. | AS “Parex banka” izvelētā uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta | 4 |
1.2. | Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozare, kura uzņēmums darbojas | 4 |
1.3. | Uzņēmuma darbību ārējos tirgos, ES ietekmi uzņēmuma un nozares attīstība | 6 |
1.4. | Uzņēmējdarbības vide, ārējas vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību | 7 |
1.5. | Sociālās izmaiņas valstī, reģionā, pilsētā un to lomu uzņēmuma attīstībā | 9 |
1.6. | Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie radītāji | 10 |
2. | Uzņēmuma vadība | 11 |
2.1. | Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana | 11 |
2.2. | Lēmumu pieņemšanas metodes | 12 |
2.3. | Vadības informācijas sistēmas uzņēmuma | 15 |
2.4. | Pielietotas optimizācijas un kalendāras plānošanas metodes uzņēmuma | 16 |
2.5. | Stratēģiskās vadīšanas process uzņēmumā | 17 |
2.6. | Investīciju virzieni un efektivitāte uzņēmumā | 19 |
2.7. | Uzņēmuma realizētie projekti | 21 |
2.8. | Uzņēmuma kontroles vide | 24 |
2.9. | Kvalitātes vadības procesi uzņēmumā | 26 |
2.10. | Uzņēmuma izejvielu, materiālu piegādātāji, transporta veidi | 27 |
3. | Personāla vadība uzņēmuma | 28 |
3.1. | Strādājošo kvantitatīvais un kvalitatīvais sastāvs un tās problēmas | 28 |
3.2. | Personāla politika uzņēmumā | 28 |
3.3. | Personāla plānošanas, atlases, darbā pieņemšanas, novērtēšanas | 29 |
3.4. | Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas | 30 |
3.5. | Personāla motivācijas politika | 30 |
3.6. | Darba līguma noslēgšana | 30 |
4. | Mārketinga politika uzņēmumā | 32 |
4.1. | Mārketinga vide | 32 |
4.2. | Uzņēmuma marketinga galvenos elementi (produkts, cena, vieta, veicināšana) | 34 |
2.1.1 | Produkts | 34 |
4.3. | Tirgus segments | 36 |
4.4. | Produktu pozicionēšana | 37 |
4.5. | Produktu un pakalpojumu dzīves cikls, jaunu produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū | 37 |
4.6. | Tirgus izpētes process un metodes | 38 |
4.7. | Saskarsmes stratēģija bankā, saskarsmes procesa elementu pielietojums | 39 |
4.8. | Darbības sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā | 40 |
4.9. | Produkcijas realizācijas kanāli, to izvēles pamatojums | 41 |
5. | Uzņēmuma darbības radītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti | 43 |
5.1. | Iekšējie finansēšanas avoti | 43 |
5.2. | Ārējie finansēšanas avoti | 43 |
5.3. | Uzņēmuma maksātie nodokļi, nodevas un obligātas iemaksas | 44 |
Secinājumi | 46 | |
Priekšlikumi | 48 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 49 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 47 |
AS „Parex banka” tika reģistrēta Rīgā, 1992. gada 14. maijā kā akciju sabiedrība un ir viena no lielākajām un pieredzes bagātākajām finanšu institūcijām ar vietējo kapitālu Latvijā. Tā saviem klientiem piedāvā integrētus banku pakalpojumus gan Latvijā, gan ārpus tās robežām. Parex grupas uzņēmumi darbojas banku, finanšu, līzinga, dzīvības apdrošināšanas un aktīvu pārvaldīšanas segmentos Pārdzīvojusi divas banku sektora krīzes 1995.gada un 1998.gadā, banka kļuva par Latvijas banku sektora līderi, uzrādot labākos rezultātus starp Latvijas komercbankām1.
2008.gada 5.decembrī par Parex bankas 85,14% akciju turētāju kļuva valsts banka Latvijas Hipotēku un zemes banka. Savukārt 2009. gada 24. februārī Latvijas valdība pieņēma lēmumu par valstij piederošo bankas akciju nodošanu Privatizācijas aģentūras turējumā2.
AS „Parex banka” centrālā pārvalde atrodas Rīgā, Smilšu iela 3. Bankai ir 23 filiāles, no tām 3 ārvalstu filiāles, 6 norēķinu grupas, 56 klientu apkalpošanas centri Rīgā un visā Latvijā, ka arī ir 8 pārstāvniecības, meitas uzņēmumi 14 pasaules valstīs, tajā skaitā filiāles Berlīnē, Stokholmā un Tallinā, meitas banka AP Anlage und Privatbank AG Šveicē un Parex Bankas Lietuvā3.
Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozare, kura uzņēmums darbojas
Parex bankas darbība ir orientēta uz privātpersonu un korporatīvo klientu apkalpošanu, privātbaņķieru pakalpojumu sniegšanu, aktīvu pārvaldīšanu, investīcijām, noguldījumiem, kreditēšanas pakalpojumu sniegšanu privātpersonām un juridiskām personām, kā arī biznesa operāciju apkalpošanu Latvijā un ārpus tās robežām4.
Parex banka pārdzīvojusi divas banku sektora krīzes 1995.gada un 1998.gadā, banka kļuva par Latvijas banku sektora līderi, uzrādot labākos rezultātus starp Latvijas komercbankām un saskaroties 2008.gadā ar krīzi bankai noteikta jauna valde, kuras galvenais uzdevums - stabilizēt bankas darbību un principi - komandas darbs; godīgas attiecības un patiesa informācija; augsti ētikas standarti, par ko ir augsti cienīta no darbinieku puses.
Parex bankai, pateicoties jaunajai valdībai, izdevās pārliecināt gan Latvijas valdību, gan starptautiskās finanšu organizācijas, ka tai ir jāsniedz atbalsts jo bankai ir labas attīstības iespējas nākotnē. Šīs fakts norāda uz bankas vietu Latvijā un Latvijas ekonomikā.
8. novembrī 2008.gadā, valdība ārkārtas Ministru kabineta sēdē pieņēma lēmumu sniegt atbalstu AS “Parex bankai”. Šāds lēmums pieņemts, lai nodrošinātu Latvijas finanšu sistēmas stabilitāti kopumā. Bankas akcionāri vērsās pie valdības ar lūgumu sniegt valsts palīdzību, jo pēdējā mēneša laikā bija vērojama bankas aktīvu kvalitātes pazemināšanās, kas ietekmēja kapitāla pietiekamības un likviditātes rādītājus. Padziļinoties globālajai finanšu krīzei un Zviedrijas valdībai pieņemot lēmumu sniegt atbalstu savām bankām, kuru filiāles darbojas Latvijā, “Parex banka” nonāca nevienlīdzīgas konkurences situācijā5.…
Autora prakse noritēja AS „Parex banka“ Filiāle „Cetadele” Kreditēšanas nodaļā. Prakses mērķis bija nostiprināt studiju procesā iegūtas zināšanas Prakses laikā tika novērtēti uzņēmuma notiekošie procesi un tā attīstības virzieni, papildinātās un nostiprinātās zināšanas par banku un tās darbību Prakses pārskats sastāv no piecām nodaļām, kuras ir sīkāk iedalītas apakšnodaļās. Prakses pārskatā ir aplūkota un analizēta AS „Parex banka“ darbība, vadība, dažādas metodes un procesi, kuri tiek pielietoti bankā. Darba noslēgumā ir izteikti secinājumi par aplūkotajiem jautājumiem, kā arī minēti priekšlikumi, banka darbības efektivitātes uzlabošanai un paaugstināšanai. Parex banka ir viena no lielākajām un pieredzes bagātākajām finanšu institūcijām ar vietējo kapitālu Latvijā. Bankas darbība ir orientēta uz privātpersonu un korporatīvo klientu apkalpošanu, privātbaņķieru pakalpojumu sniegšanu, aktīvu pārvaldīšanu, investīcijām, noguldījumiem, kreditēšanas pakalpojumu sniegšanu privātpersonām un juridiskām personām, kā arī biznesa operāciju apkalpošanu Latvijā un ārpus tās robežām.
- Prakses atskaite finanšu analīzē
- Prakses pārskats. A/s "Parex banka"
- SIA "Gold"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Maģistrantūras prakses pārskats AS “Parex banka”
Отчёт по практике для университета26
-
Prakses vieta - AS "Parex banka"
Отчёт по практике для университета97
-
Bankas un personāla vadība, mārketinga politika Nord LB bankā
Отчёт по практике для университета56
Оцененный! -
Prakses darbs a/s "Parex Banka"
Отчёт по практике для университета108
-
Prakses pārskats a/s "Parex banka"
Отчёт по практике для университета33