-
Prakses pārskats mēbeļu veikalā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma un nozares vispārīgs raksturojums | 4 |
1.1. | Uzņēmuma vēsture | 5 |
1.2. | Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē | 6 |
1.3. | Uzņēmuma attīstības iespējas un darbība ārējos tirgos | 8 |
2. | Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesu izpēte, analīze un novērtēšana | 9 |
2.1. | Uzņēmuma SVID analīze | 9 |
2.2. | Uzņēmuma loma un īpatsvars nozarē | 11 |
2.2.1. | Ārējās vides, to tieši un netieši ietekmējošo faktoru izpēte un analīze | 11 |
2.3. | Ētikas kodekss | 12 |
2.4. | Uzņēmuma lieluma analīze | 13 |
2.5. | Lietvedības organizācija | 14 |
2.6. | Dokumentu plūsmas uzņēmumā | 15 |
2.7. | Uzņēmuma darbiniekiem nepieciešamo datorprasmju novērtējums | 16 |
2.8. | Uzņēmuma iekšējais Intranet tīkls, Web lapas un sociālie tīkli | 17 |
2.9. | IT politika uzņēmumā | 19 |
2.10. | Plānošanas procesa raksturojums un organizācija | 19 |
2.11. | Uzņēmuma līdzekļi | 20 |
2.12. | Uzņēmuma iekšējās un ārējās finansēšana | 21 |
2.13. | Izmaksu struktūra | 21 |
2.4. | Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā | 22 |
2.15. | Uzņēmējdarbības risku veidi, to kontrole un ierobežošana | 22 |
3. | Mārketinga un produktu attīstības vadība uzņēmumā | 24 |
3.1. | Uzņēmuma produktu raksturojums un dzīves cikls | 24 |
3.2. | Mārketinga informācijas sistēmas raksturojums | 26 |
3.3. | Uzņēmuma produktu mērķa segmentu raksturojums | 27 |
3.4. | Produktu izplatīšanas stratēģijas raksturojums | 27 |
3.5. | Klientu apmierinātības vadības process | 32 |
3.6. | Uzņēmumā veiktie pētījumi | 34 |
4. | Grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte uzņēmumā, gada pārskatu analīze | 36 |
4.1. | Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām | 37 |
4.2. | Grāmatvedības politika | 38 |
4.3. | Uzņēmuma kontu plāna, galveno kontu plāna grupu izveide | 39 |
4.4. | Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidu izpēte | 40 |
4.5. | Nodokļi un sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas | 40 |
4.6. | Uzņēmuma gada pārskats, tā sastādīšanas un apstiprināšanas kārtība | 41 |
4.7. | Uzņēmuma finanšu analīze | 43 |
Secinājumi un priekšlikumi | 49 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 52 | |
Pielikums | 52 |
Secinājumi un priekšlikumi
No prakses pārskata izriet šādi secinājumi:
1. Mazumtirdzniecības nozarē tiek novērots apgrozījuma pieaugums. 2015. gada 1. ceturksnī, salīdzinot ar 2014. gada 1. ceturksni, apgrozījums mēbeļu mazumtirdzniecībā palielinājās par 10,2%, savukārt mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos par 34,3%. Līdz ar to, autore secina, ka iedzīvotāju pirktspēja uzlabojas un tie sāk novirzīt līdzekļus mājokļa labiekārtošanai.
2. Uzņēmums pamatā savu darbību veic Latvijā, bet paralēli šim, preču sortiments pamazām tiek virzīts arī Igaunijas un Somijas tirgū. Uzņēmums neplāno atvērt filiāles ārpus Latvijas robežām, jo tas ir dārgs un sarežģīts process, tādēļ nākotnes plānos ietilpst tikai preču eksports uz šīm valstīm.
3. Uzņēmuma loma un īpatsvars nozarē ir neliels, jo mazumtirdzniecības nozare ir plaša un tajā atrodami spēcīgi tirgus dalībnieki. Veikals kā tāds nav spēcīgs konkurents citiem mēbeļu veikaliem, jo atrodas nomaļus no centra un preču ekspozīcija patreiz neatbilst klientu interesēm. Savukārt interneta veikals ir konkurētspējīgs un salīdzinot cenas, bieži vien ir pirmajā vietā starp visiem interneta veikaliem Latvijā.
4. Uzņēmumā strādā četri darbinieki, no kuriem tikai divi darbinieki veic ikdienas visus pienākumus, kas saistīti ar klientu apkalpošanu un pasūtījumu apstrādi. Pieaugot pieprasījumam, darbinieki tiek pārslogoti, kā rezultātā ne vienmēr visus uzdevumus var paveikt pilnvērtīgi, veltot tam nepieciešamo laiku. Trūkst arī darbinieka, kas varētu nodarboties ar mārketingu, tirgus izpēti un sociālo tīklu kvalitatīvu administrēšanu.
5. Patreiz darbinieki vērš lielu uzmanību uz produktu sortimenta papildināšanu, tiek meklēti ražotāji, kas piedāvā interesantus un dizaina ziņā daudzveidīgus produktus, kas Latvijas tirgū vēl netiek piedāvāti.
…
Ievads 3 1. Uzņēmuma un nozares vispārīgs raksturojums 2. Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesu izpēte, analīze un novērtēšana 3. Mārketinga un produktu attīstības vadība uzņēmumā 4. Grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte uzņēmumā, gada pārskatu analīze Secinājumi un priekšlikumi 49 Bibliogrāfisko norāžu saraksts
- Prakses atskaite finanšu grāmatvedībā
- Prakses pārskats mēbeļu veikalā
- Profesionālās prakses pārskats uzņēmumā “Maija 1”
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Profesionālās prakses pārskats uzņēmumā “Maija 1”
Отчёт по практике для университета15
-
Prakses atskaite finanšu grāmatvedībā
Отчёт по практике для университета23
Оцененный! -
Valsts kvalifikācijas prakse mēbeļu uzņēmumā
Отчёт по практике для университета28
Оцененный! -
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета87
-
Prakses pārskats
Отчёт по практике для университета21