Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:561980
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.07.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un nozares vispārīgs raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    5
1.2.  Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē    6
1.3.  Uzņēmuma attīstības iespējas un darbība ārējos tirgos    8
2.  Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesu izpēte, analīze un novērtēšana    9
2.1.  Uzņēmuma SVID analīze    9
2.2.  Uzņēmuma loma un īpatsvars nozarē    11
2.2.1.  Ārējās vides, to tieši un netieši ietekmējošo faktoru izpēte un analīze    11
2.3.  Ētikas kodekss    12
2.4.  Uzņēmuma lieluma analīze    13
2.5.  Lietvedības organizācija    14
2.6.  Dokumentu plūsmas uzņēmumā    15
2.7.  Uzņēmuma darbiniekiem nepieciešamo datorprasmju novērtējums    16
2.8.  Uzņēmuma iekšējais Intranet tīkls, Web lapas un sociālie tīkli    17
2.9.  IT politika uzņēmumā    19
2.10.  Plānošanas procesa raksturojums un organizācija    19
2.11.  Uzņēmuma līdzekļi    20
2.12.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās finansēšana    21
2.13.  Izmaksu struktūra    21
2.4.  Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā    22
2.15.  Uzņēmējdarbības risku veidi, to kontrole un ierobežošana    22
3.  Mārketinga un produktu attīstības vadība uzņēmumā    24
3.1.  Uzņēmuma produktu raksturojums un dzīves cikls    24
3.2.  Mārketinga informācijas sistēmas raksturojums    26
3.3.  Uzņēmuma produktu mērķa segmentu raksturojums    27
3.4.  Produktu izplatīšanas stratēģijas raksturojums    27
3.5.  Klientu apmierinātības vadības process    32
3.6.  Uzņēmumā veiktie pētījumi    34
4.  Grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte uzņēmumā, gada pārskatu analīze    36
4.1.  Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām    37
4.2.  Grāmatvedības politika    38
4.3.  Uzņēmuma kontu plāna, galveno kontu plāna grupu izveide    39
4.4.  Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidu izpēte    40
4.5.  Nodokļi un sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas    40
4.6.  Uzņēmuma gada pārskats, tā sastādīšanas un apstiprināšanas kārtība    41
4.7.  Uzņēmuma finanšu analīze    43
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    52
  Pielikums    52
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
No prakses pārskata izriet šādi secinājumi:
1. Mazumtirdzniecības nozarē tiek novērots apgrozījuma pieaugums. 2015. gada 1. ceturksnī, salīdzinot ar 2014. gada 1. ceturksni, apgrozījums mēbeļu mazumtirdzniecībā palielinājās par 10,2%, savukārt mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos par 34,3%. Līdz ar to, autore secina, ka iedzīvotāju pirktspēja uzlabojas un tie sāk novirzīt līdzekļus mājokļa labiekārtošanai.
2. Uzņēmums pamatā savu darbību veic Latvijā, bet paralēli šim, preču sortiments pamazām tiek virzīts arī Igaunijas un Somijas tirgū. Uzņēmums neplāno atvērt filiāles ārpus Latvijas robežām, jo tas ir dārgs un sarežģīts process, tādēļ nākotnes plānos ietilpst tikai preču eksports uz šīm valstīm.
3. Uzņēmuma loma un īpatsvars nozarē ir neliels, jo mazumtirdzniecības nozare ir plaša un tajā atrodami spēcīgi tirgus dalībnieki. Veikals kā tāds nav spēcīgs konkurents citiem mēbeļu veikaliem, jo atrodas nomaļus no centra un preču ekspozīcija patreiz neatbilst klientu interesēm. Savukārt interneta veikals ir konkurētspējīgs un salīdzinot cenas, bieži vien ir pirmajā vietā starp visiem interneta veikaliem Latvijā.
4. Uzņēmumā strādā četri darbinieki, no kuriem tikai divi darbinieki veic ikdienas visus pienākumus, kas saistīti ar klientu apkalpošanu un pasūtījumu apstrādi. Pieaugot pieprasījumam, darbinieki tiek pārslogoti, kā rezultātā ne vienmēr visus uzdevumus var paveikt pilnvērtīgi, veltot tam nepieciešamo laiku. Trūkst arī darbinieka, kas varētu nodarboties ar mārketingu, tirgus izpēti un sociālo tīklu kvalitatīvu administrēšanu.
5. Patreiz darbinieki vērš lielu uzmanību uz produktu sortimenta papildināšanu, tiek meklēti ražotāji, kas piedāvā interesantus un dizaina ziņā daudzveidīgus produktus, kas Latvijas tirgū vēl netiek piedāvāti.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация