Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:629311
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.09.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Komercsabiedrības vispārējs raksturojums    4
2.  Komercsabiedrības vadīšana    9
2.1.  Organizācijas vadīšana    9
2.2.  Stratēģiskā vadīšana komercsabiedrībā    11
2.3.  Projektu vadīšana komercsabiedrībā    21
2.4.  Vadības grāmatvedība bankā    23
3.  Banku vadība un risku pārvaldība    27
3.1.  Kapitāla struktūra Nordea    29
3.2.  Aktīvās un pasīvās operācijas    31
3.3.  Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas politika    33
3.4.  Rentabilitātes rādītāji (ROE, ROA)    35
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Bibliogrāfiskais norāžu saraksts    39
  Pielikumi    40
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Darba gaitā tika izvirzīti sekojoši secinājumi:
1. Nordea bankas Latvijā tirgus daļa ir aptuveni 10,7% un ir piektā lielākā Latvijas banka pēc aktīviem, ceturtā lielākā banka mājsaimniecību kreditēšanā un trešā lielākā banka uzņēmumu kreditēšanā ar aptuveni 100 000 lielu klientu bāzi.
2. Nordea tiecas uz personāla pārvaldi arī, pēc iespējas, vienkāršāku vadības modeli, kas nozīmē izskaust liekus vadības līmeņus vienas struktūrvienības ietvaros, kas atvieglo informācijas plūsmu pa vadības līmeņiem.
3. Nordea banka savā darbībā lielu uzmanību vērš korporatīvās sociālās atbildības īstenošanai, ko pozicionē, kā labu biznesa praksi, kas demonstrē uzņēmuma vērtības un principus, parādot to, ka uzņēmums brīvprātīgi ir iekļāvis sociālās, vides un cilvēktiesību vērtības savā ikdienas darbībā un attiecībās ar iesaistītajām pusēm.
4. Lai kļūtu par organizācijas stratēģisko vadītāju, jāiziet vairāki vadītāju līmeņi – jābūt nodaļas vadītājam, departamenta vadītājam, visbeidzot vadītāja vadītājam.
5. Bankas konkurētspējīgā priekšrocība ir atbilstība Latvijas, Eiropas un citām noteiktajām normatīvo aktu normām un prasībām. Par to tiek komunicēts gan ar darbiniekiem, gan klientiem, kas savukārt var justies droši par saviem naudas līdzekļiem un dažādiem pakalpojumiem, ko tie izvēlējušies un lieto. Tādejādi tiek radīta arī uzticība no klientu un akcionāru puses.
6. Divu gadu laikā 25% Nordea klientu konsultāciju Baltijas valstīs notiks attālināti – Nordea banka ieviesa pirmā šāda veida pakalpojumu Latvijā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация