Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:673293
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Darbā pieņemšanas kārtība    4
2.1.  CV nozīme    4
2.2.  Motivācijas vēstule    5
3.  Darba drošības un ievadinstruktāžas nozīme    6
3.1.  Ievadinstruktāža    6
3.2.  Iekšējie kārtības noteikumi    7
4.  Uzņēmuma tipa raksturojums un reģistrēšanās kārtība    9
4.1.  Komercdarbības tips    9
4.2.  Uzņēmuma reģistrēšana    9
4.3.  SIA „Ideju Fabrika” reģistrēšana    12
5.  Organizatoriskās struktūras raksturojums    13
5.1.  Biroja administratora „amata apraksts”    14
5.2.  Grāmatveža „amata apraksts”    15
5.3.  Projektu vadītāja „amata apraksts”    16
5.4.  Lietveža „amata apraksts”    18
5.5.  Programmētāja „amata apraksts”    19
5.6.  Radošā direktora „amata apraksts”    20
6.  Darba resursi un to vadīšana    21
6.1.  Darba kolektīva raksturojums    21
6.2.  Vadības stils uzņēmumā    22
6.3.  Darba aizsardzības likuma ievērošana uzņēmumā    23
7.  Uzņēmumā esošo psiholoģisko faktoru raksturojums    24
7.1.  Dizains    24
7.2.  Dokumentu izvietošana kārtība    25
7.3.  Interjera krāsu risinājums    25
7.4.  Apgaismojums    26
7.5.  Telpas akustika    26
7.6.  Mirkoklimats    26
8.  Uzņēmumā esošo pakalpojumu raksturojums    27
8.1.  Pasaku diena    27
8.2.  Zelta Keda    28
8.3.  Preču zīme jeb logotips    29
8.4.  Mājaslapa    30
9.  Uzņēmuma piegādātāji un to raksturojums    31
9.1.  Piegādes līgums    32
10.  Uzņēmuma mērķa tirgus un tā rīcības analīze    33
10.1.  Klientūra    33
10.2.  Pakalpojumu izvēles motīvi    33
10.3.  Faktori, kas varētu ietekmēt „Ideju Fabrika” darbibu    34
11.  Sadarbības veidi ar piegādātājiem un klientiem    35
11.1.  Saskarsme pa telefonu    35
11.2.  Darījuma vēstule    35
11.3.  Konfliktu risināšas piemēri    37
12.  Secinājumi un priekšlikumi    39
13.  Izmantotā literatūra    40
Фрагмент работы

SIA „Ideju Fabrika” ir reklāmas aģentūra, kura veiksmīgi darbojas kopš 2004.gada. Uzņēmums atrodas Deglava ielā 7-1, Rīgā. „Ideju Fabrika” specializējas mārketinga aktivitāšu organizēšanā, it īpaši pasākumu mārketingā, tādēļ „Ideju Fabrika” ir rīkojis tik vērienīgus pasākumus kā „Zelta Keda”, Pasaku dienas”, „Ideju kauss”, „Valmieras maratons” un daudzus citus.
Uzņēmumu veido ļoti radošs kolektīvs, kuri katram uzdevumam pieiet ar maksimālu atdevi un kreaatitvitāti, kas padara gan pašu darba ikdienu, gan rīkotos pasākumus un veidotos uzdevumus ļoti interesantus.
„Ideju Fabrika” veido arī uzņēmumu tēlus un mājaslapas, kā arī sniedz mārketinga konsultācijas un nodarbojas ar dažāda veida mārketingu (reklāmas, tiešais mārketings un tā tālāk).
Šo gandrīz 6 gadu laikā uzņēmumam ir izveidojušies savi sadarbības partneri un klienti, piemēram, veikals „Top!”, sporta preču veikals „Sportlat”, grāmatu izdevniecība „Atēna”, biedrība „Connect Latvia”, informācijas tehnoloģiju uzņēmums „Ermitāžas risinājumi”, Latvijas Biatlona federācija, „Kārumu fabrika”, „Ēnu diena” un daudzi citi.
Mans mērķis ir noskaidrot vairāk uzņēmuma darbības virzienus, „Ideju Fabrika” struktūtu un darbošanās stilu, uzzināt kaut ko par uzņēmuma vēstuturi un reģistrēšanu, kā arī vienkārši vairāk iepazīties ar reklāmas aģentūras darbinieku uzdevumiem un darba stilu un veidu, jo pati vēlos strādāt reklāmas aģentūrā pēc skolas pabeigšanas.

SIA „Ideju Fabrika” var ļoti lepoties ar savu kolektīvu, jo patiesi ir atlasīti ļoti interesanti, darbīgi, radoši un mērķtiecīgi darbinieki, no kuriem ikviens ir savos uzdevuma augstumos, bet neskatoties uz to, viņi visi spēj arī palīdzēt viens otram. Lai izveidotu šādu kolektīvu, bija nepieciešama rūpīga darbinieku atlase jau pašos pirmsākumos.
Darbinieku meklēšana bija pavisam vienkārša – tika izlikts sludinājums, bija jāsūta savi CV un motivācijas vēstules, interesantākie un piemērotākie kandidāti tika aicināti uz darba pārrunām, kurās vajadzēja uzrādīt pasi, izglītības apliecību un rekomendācijas vēstuli no iepriekšējas darba vietas (ja bija) vai izglītības iestādes, veiksmīgākie darba pārrunās rakstīja iesniegumu par pieņemšanu darbā, es arī, kad tiku uzņemta kā praktikante SIA „Ideju Fabrika” rakstīju iesniegumu (skatīt pielikumu Nr.1.), uzņēmuma izdeva aktu par darbinieka pieņemšanu darbā, tika noslēgts līgums (skatīt pielikumu Nr.2). …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация