Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:609914
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.07.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Saimnieciskais dienests    8
2.1.  Darbinieku pienākuma apraksti, darba plānošana    8
2.2.  Telpu iekārtojuma un uzkopšanas īpatnības    10
2.3.  Viesnīcas veļas māja    10
2.4.  Telpu uzkopšanai izmantoto tīrīšanas un kopšanas līdzekļu raksturojums    11
2.5.  Telpu uzkopšanai izmantoto darbarīku un tehnoloģisko iekārtu raksturojums    12
2.6.  Telpu uzkopšanas grafiki    12
2.7.  Secinājumi un priekšlikumi    12
3.  Uzņemšanas dienests    13
3.1.  Dienesta struktūra, darbinieku amatu apraksti, darba grafiki    13
3.2.  Rezervēšanas un reģistrācijas process viesnīcā    14
3.3.  Pārskatu veidi un viesa kredītu kontrole, sadarbība ar citiem dienestiem    15
3.5.  Secinājumi un priekšlikumi    15
4.  Ēdienu un dzērienu dienests    16
4.1.  Tirdzniecības telpu struktūra; piedāvātie pakalpojumi    16
4.4.  Viesu apkalpošanas process    23
4.5.  Brokastu pasūtījuma izpilde    23
4.6.  Banketu un konferenču organizācijas tehnoloģiskie procesi viesnīcā    24
4.7.  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Фрагмент работы

4.3. Brokastu veidi viesnīcā; brokastu organizācijas procesi:
Nav tādas speciālās brokastu ēdienkartes, viesis var izvēlēties pats, kuru no visām piedāvātajām kroga maltītēm vēlas brokastīs. Brokastu pasūtīšana numuriņā, notiek jau reģistrēšanās brīdī, pēc reģistrācijas, ir jāiet uz krogu, precizēt sava pasūtījuma vēlmes, kādus ēdienus vēlas brokastīs, un cikos. Brokastu izmaksas tiek pierēķinātas klāt viesa rēķinam. Dienesta vadītāja, paziņo grāmatvedei šo brokastu summu, lai grāmatvede var pierēķināt rēķinam.

4.4. Viesu apkalpošanas process:
Viesis ierodas krogā. Ja vienkārši vēlas kaut ko padzerties, tad uzreiz var doties pie letes un pasūtīt. Pie letes stāv dažādas ēdienkartes, viesis izvēlas ēdienkarte, un dodas apsēsties pie galdiņa. Kad viesis ir izdomājis ko pasūtīs, atnāk viesmīlis un pieņem pasūtījumu. Nodod pasūtījumu virtuvei, kad ēdiens gatavs, viesmīlis to pasniedz viesim. Pēc maltītes nobaudīšanas viesis var samaksāt uzreiz, skaidrā naudā vai ar karti, vai arī likt, lai pieskaita viņa rēķinam.

4.5. Brokastu pasūtījuma izpilde:
Ja viesis ir pasūtījis brokastis numuriņā, viņam viesmīles tās aiznes uz paplātēm. Norēķināties viesis var vai nu pasūtīšanas laikā, vai arī pirms aizbraukšanas, jo maksa par brokastīm tad būs pieskaitīta kopējam viesa rēķinam.

4.6. Banketu un konferenču organizācijas tehnoloģiskie procesi viesnīcā:
Viesnīca piedāvā rīkot dažādus svētkus, banketus un konferences. Šādus pakalpojumus var pasūtīt telefoniski, vai caur e – pastu. Ja no viesnīcas puses ir vajadzīga tikai telpa, tad visu var sarunāt neklātienē, bet ja ir vajadzīga viesnīcas palīdzība dekorēšanā, vai kādas aparatūras sagādāšanā, tad gan ir jārunā tieši klātienē. Viesnīca piedāvā pagalma noformēšanu ar svecēm vai lāpām; pašu telpu noformēt, uguņošanu; automašīnu apsardzi; muzikālo noformējumu. Banketos ir iespēja dabūt multimēdiju projektoru, ekrānu un DVD. Viesnīca piedāvā šādas telpas:
Lielā zāle;
Kamīnzāle;
Torņa zāle;
Vīna pagrabs;
Visas pils zāles kopā;
Lielās zāles daļa un kamīnzāle;
Semināru telpa;
Zaļā zāle (pils pagalms);
Mazā zāle;
Kroga lielā telpa;
Kroga bāra telpa;
Abas kroga telpas;
Visa pils slēgtajam vakaram.

4.7. Secinājumi un priekšlikumi:
Ēdot šajā viduslaiku krogā, tiešām sajutos, kā viduslaikos, apkārtne kā no viduslaiku filmas. Ne tikai zāles izskats un atmosfēra dod šo sajūtu, bet arī trauki, no kuriem bauda maltīti, ir ieturēti viduslaiku stilā, un tas man ļoti patika. Uzskatu, ka viesnīcas piedāvājums pasākumiem ir liels, un katrs var izvēlēties sev piemērotu pakalpojuma veidu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация