Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
5,99
Экономия:
0,72 (12%)
Со скидкой*:
5,27
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:425788
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2006.g. - 2006.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Uzņēmuma vadības struktūra    6
3.  Darba vietas izpēte    8
4.  Tirdzniecības telpu raksturojums    10
4.1.  Tirdzniecības telpu sagatavošana darbam    13
4.2.  Iepriekšējie galda servēšanas veidi, veicamie priekšdarbi    14
5.  Viesmīļa un bārmeņa darba organizācija    16
5.1.  Galdautu klāšana un maiņa    20
5.2.  Salvešu locījumi    20
6.  Ēdienkartes analīze    21
6.  Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija    22
6.1.  Galdiņu rezervācijas procedūras    23
6.2.  Viesu apkalpošana numuriņos    24
7.  Norēķinu kārtība    25
7.1.  Bāra dokumentācija    26
7.2.  Dzērienu cenu aprēķināšana    26
8.  Bāra aprīkojums    27
8.1.  Dzērienu pasniegšanas tehnoloģija    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Фрагмент работы

Visā pasaulē tūrisms ir viena no visstraujāk augošajām nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ir nozare, kuras attīstība ietekmē ekonomisko darbību, veicina infrastruktūras attīstību un ir svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Līdz ar nozares paplašināšanos, būtiski ir paaugstināt pakalpojumu un apkalpošanas kultūru atbilstoši tirgus prasībām. Profesionālā prakse ir viens no efektīvākajiem ceļiem kā iekļauties plašajā tūrisma biznesā. Tā palīdz ne tikai apgūt pamatzināšanas viesmīlības un ēdināšanas sektoros, bet arī gūt praktiskas iemaņas un zināšanas, kā arī sniedz lieliskas iespējas paplašināt kontaktu loku.
2006. gada vasarā ( no 26.jūnija līdz 24.jūlijam) tika izieta prakse Grieķijā 5* viesnīcā Grecotel Corfu Imperial. Prakse ilga 4 nedēļas. Galvenokārt strādāju restorānā par viesmīli, bet atsevišķos gadījumos pildīju pienākumus arī istabiņu servisā (Room Service), kur man vajadzēja pieņemt no klientiem ēdienu pasūtījumus pa telefonu, kā arī piegādāt pasūtījumu klientam uz istabu.
Profesionālās prakses mērķis ir nostiprināt studiju programmas laikā gūtās teorētiskās zināšanas un pielietot tās praktiskajā darbībā, strādājot viesnīcā „Grecotel Corfu Imperial” Grieķijā.
Profesionālās prakses laikā tika izvirzīti šādi uzdevumi:
1. Veikt ar praksi saistīto pienākumu un uzdevumu izpildi konkrētā darbavietā;
2. Iepazīt uzņēmuma struktūru, darba organizāciju un vadību;
3. Iepazīties ar prakse vietas iekšējiem darba kārtības un darba noteikumiem;
4. Iepazīt un analizēt restorāna, kā arī bāra darbības principus;
5. Prakses laikā pienācīgi veikt savus darba pienākumus, pielietojot savas teorētiskās zināšanas.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/425788

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация