Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Экономика
Profesionālā prakse uzņēmumā SIA "Agrimatco Latvia"-
Profesionālā prakse uzņēmumā SIA "Agrimatco Latvia"
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1 | Iepazīšanās ar uzņēmumu | 4 |
2 | Uzģēmuma ģeogrāfiskās vietas novērtējums | 5 |
3 | Uzņēmuma struktūra | 7 |
4 | Produkcijas realizācijas izmaksas | 8 |
5 | Sortiments un dzīves cikls | 9 |
6 | Jaunievedumi produkcijas sortimentā | 10 |
7 | Cenu politika uzņēmumā | 11 |
8 | Tirdzniecības formu novērtējums | 12 |
9 | Mārketinga nodaļas fonkcionalitāte | 13 |
10 | Agrimatco Latvia Tirgus segments | 14 |
11 | Klientu analīze | 15 |
12 | Konkurentu analīze | 16 |
13 | Agrimatco atpazīstamība | 17 |
14 | SECINĀJUMI | 18 |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 19 |
Prakses vieta: SIA Agrimatco Latvia (Tīraines ielā 5c, Rīga)
Prakses laiks: 23.05.2011 - 11.06.2011 (3 nedēļas)
Profesionālās prakses mērķis: Tirgvedības teorētisko zināšanu nostiprināšana, dažādu tirgvedības metožu, stratēģiju un tirgus apgūšanas paņēmienu praktiskā izpēte.
Veicamie uzdevumi:
1.Iepazīties ar uzņēmuma galvenajiem saimnieciski ekonomiskajiem rādītājiem;
2.No tirgus piekļuves viedokļa novērtēt uzņēmuma atrašanās vietu;
3.Izvērtēt uzņēmuma organizatorisko struktūru un mārketinga nodaļas vai speciālistu vietu tajā;
4.Iepazīties ar produkcijas realizācijas izmaksu uzskaiti uzņēmuma grāmatvedībā un novērtēt to;
5.Novērtēt produkta vai pakalpojuma sortimentu un dzīves ciklu;
6.Novērtēt preču atjaunošanas un jaunievedumu politiku;
7.Izvērtēt preču cenas, atlaides un to veidošanas politiku;
8.Novērtēt pārdošanas formas un to efektivitāti;
9.Novērtēt uzņēmumā veicamās mārketinga funkcijas un to izpildījumu;
10.Noteikt un novērtēt uzņēmuma mērķtirgu un tirgus segmenta lielumu;
11.Noteikt un izvērtēt uzņēmuma klientus un mērķauditoriju;
12.Noteikt un izvērtēt uzņēmuma konkurentus un konkurētspēju;
13.Novērtēt uzņēmuma publicitāti veiktos reklāmas pasākumus un to efektivitāti.…
Prakses vieta: SIA Agrimatco Latvia (Tīraines ielā 5c, Rīga) Prakses laiks: 23.05.2011 - 11.06.2011 (3 nedēļas) Profesionālās prakses mērķis: Tirgvedības teorētisko zināšanu nostiprināšana, dažādu tirgvedības metožu, stratēģiju un tirgus apgūšanas paņēmienu praktiskā izpēte. Veicamie uzdevumi: 1. Iepazīties ar uzņēmuma galvenajiem saimnieciski ekonomiskajiem rādītājiem; 2. No tirgus piekļuves viedokļa novērtēt uzņēmuma atrašanās vietu; 3. Izvērtēt uzņēmuma organizatorisko struktūru un mārketinga nodaļas vai speciālistu vietu tajā; 4. Iepazīties ar produkcijas realizācijas izmaksu uzskaiti uzņēmuma grāmatvedībā un novērtēt to; 5. Novērtēt produkta vai pakalpojuma sortimentu un dzīves ciklu; 6. Novērtēt preču atjaunošanas un jaunievedumu politiku; 7. Izvērtēt preču cenas, atlaides un to veidošanas politiku; 8. Novērtēt pārdošanas formas un to efektivitāti; 9. Novērtēt uzņēmumā veicamās mārketinga funkcijas un to izpildījumu; 10. Noteikt un novērtēt uzņēmuma mērķtirgu un tirgus segmenta lielumu; 11. Noteikt un izvērtēt uzņēmuma klientus un mērķauditoriju; 12. Noteikt un izvērtēt uzņēmuma konkurentus un konkurētspēju; 13. Novērtēt uzņēmuma publicitāti veiktos reklāmas pasākumus un to efektivitāti.
- Grāmatvedības prakse uzņēmumā "X"
- Profesionālā prakse uzņēmumā SIA "Agrimatco Latvia"
- Uzņēmuma vides raksturojums
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Valsts kvalifikācijas prakse uzņēmumā
Отчёт по практике для университета23
-
Prakse uzņēmumā "XYZ"
Отчёт по практике для университета48
Оцененный! -
Ražošanas prakse "Uzņēmuma vadīšana"
Отчёт по практике для университета20
-
Prakse uzņēmumā "X"
Отчёт по практике для университета16
Оцененный! -
Prakse uzņēmumā. Uzņēmuma finanšu situācijas izvērtējums
Отчёт по практике для университета21