Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:108710
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.11.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    5
1.2.  Atrašanās vieta un kontakts informācija    6
1.3.  darbību reglamentējošie LR likumi un normatīvie akti    6
1.4.  Viesnīcas pakalpojumi    6
1.5.  Viesnīcas numuri    7
1.6.  RESTORĀNS ROZALIJA    10
1.7.  SEMINĀRU ZĀLES    10
1.8.  Materiāli tehniskais bāzes raksturojums    11
2.  Attiecības ar viesiem    12
2.1.  Iemesli kāpēc klienti sūdzas    12
2.2.  Paņēmieni, kā klientus nomierināt    13
2.3.  Sūdzību izskatīšana viesnīcā    14
3.  Viesnīcas organizatoriskā struktūra un personāls    16
3.1.  organizācijas shēma, funkcionālo nodaļu klasificēšana    16
3.2.  darba samaksas formas un sistēmas    17
4.  Viesnīcas viesu tipi    24
5.  Rezervēšanas process    25
5.1.  Rezervēšanas pieteikums. Rezervēšanas apstiprināšana, atcelšana    25
5.2.  Viesu reģistrācija. Reģistrācijas procesa pakāpes    26
6.  Viesu cikls jeb aplis    30
7.  Viesnīcu klasifikāciju veidi    32
7.1.  Viesnīcu iedalījums    32
7.2.  Viesnīcu mērķa tirgus (tirgus nišas)    33
7.3.  Apkalpošanas līmenis    34
  Secinājumi un priekšlikumi    36
  Izmantotā literatūra    38
Фрагмент работы

18. Viesnīcā darbojas rezervēšanas sistēma Hotellinx Suite, kas ir ātra un uzticama sistēma. Hotellinx Suite ļauj lietotājiem vairāk uzmanības pievērst tieši klientu apkalpošanai un efektīvākais tirdzniecībai, kas rada lielāku peļņu.
19. Viesu uzturēšanās laiku viesnīcā var dalīt četros posmos:
a. Pirmsierašanās
b. Ierašanās
c. Uzturēšanās
d. Izbraukšana
20. viesnīcu klasifikācijas pamatā ir četri faktori
a. guļamistabu skaits
b. mērķa tirgus;
c. apkalpošanas līmenis;
21. Eksistē vairākas mērķtirgus nišas viesnīcu tirgū: moteļi autoceļu tuvumā, lidostu viesnīcas, pansijas vai ģimeņu viesnīcas, kūrortu viesnīcas, komerciālās viesnīcas, konferenču, kazino viesnīcas un dienesta viesnīcas.

Priekšlikumi:
1. KOLONNA grupas mārketinga nodaļai ir jāizveido kopējs reklāmas buklets visām KOLONNA ķēdes viesnīcām, kurā būtu detalizēti aprakstīta katra viesnīca(cenas, kontaktinformācija, karte), lai nodrošinātu pārskatāmu informācijas izklāstu un nodrošinātu kompaktu un ērtu tās uzglabāšanas iespēju, tādejādi piesaistot klientu uzmanību viesnīcu tīklam kopumā;
2. Hotel Kolonna Vadībai, ir jāierīko numuriņos gaisa ventilācijas sistēmas vai jāaprīko numurus ar gaisa kondicionieriem, kas uzlabotu atpūtas kvalitāti vasaras sezonā, un tādejādi piesaistītu jaunus klientus un palielinātu komfortu pastāvīgajiem klientiem.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1344813
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация