Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:149168
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Prakses vietas apraksts    3
1.1.  Prakses vieta un laiks    4
1.2.  VID raksturojums, tā uzdevumi, mērķi un vīzija    4
1.3.  VID Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas apraksts    7
2.  Prakses norises plāns un veiktie darbi    9
2.1.  Prakses gaitas apraksts    9
2.2.  Atsevišķu prakses laikā veikto darbu īss raksturojums    10
3.  Identificētās iestādes problēmas, priekšlikumi    12
  Secinājumi    13
  Literatūras saraksts    14
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Prakses laikā nostiprināju komunikācijas spējas;
2. Iegūtās teorētiskās zināšanas augstskolā papildina prakses laikā iegūtās praktiskās zināšanas;
3. Ne vienmēr praksē var pielietot iegūtās teorētiskās zināšanas;
4. Darbojoties praksē, sapratu, ka valsts pārvaldes iestādē būtiska nozīme ir likumiem, vienotajai datu sistēmai, noteiktajiem iesniegšanas termiņiem, Eiropas Komisijas izdotajiem normatīvajiem aktiem un reglamentiem, kā arī specifikācijām;
5. Liela uzmanība jāpievērš likumdošanas jauninājumiem, tāpat arī jāseko līdzi Eiropas Komisijas norādījumiem un prasībām;
6. Sistēmu izstrāde ir komplicēts un sarežģīts darbs, kas prasa īpaši lielu uzmanību un detalizētu iespējamo kļūdu konstatēšanu, lai uzsākot to lietot nerastos situācijas, kad iespējams veiktas dažādas pretlikumīgas manipulācijas un lai gan sniegto, gan saņemto datu kvalitāte būtu atbilstoša visām noteiktajām prasībām, kas attiecīgi rada pamatu kvalitatīvi veiktam darbam ar attiecīgo informācijas veidu;
7. Galvenā konstatētā problēma ir uz saņemto pieprasījumu atbilžu sniegšanas termiņi, kas maksimums tiek noteikts, kā trīs mēnešu termiņš, taču reāli praksē šos termiņus regulāri pagarina un pieprasītā informācija tiek saņemta ar novēlotiem termiņiem, kas attiecīgi rada situācijas, kad konstatētajos nodokļu pārkāpumos vairs nav iespējams iekasēts neiemaksātās nodokļa summas un aprēķinātās soda naudas;
8.Lai atrisinātu pastāvošo problēmu, būtu jāveic šāds uzlabojums: Eiropas Komisijai būtu lietderīgi pārskatīt un pārstrādāt direktīvas 2006/112/EK noteiktos atbilžu sniegšanas termiņus, jo šāda problēma skar ne tikai Latvijas nodokļu administrāciju, respektīvi, VID, bet arī daudzu citu ES dalībvalstu nodokļu administrācijas, kur maksimālo atbildes termiņu būtu jānosaka uz ne ilgāku kā viens mēnesis.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация