Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:504091
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.10.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Фрагмент работы

Secinājumi par restorāna „Double coffee” filiāles X darbinieku anketām
Apkopojot anketas pētījumu darba grupa ieguva vairākus būtiskus secinājumus:
1. Restorāna „Double coffee” X filiālē strādā 20 darbinieki, apkopējas, apsargus un vadītāju neskaitot. To starpā ir 7 zemākā līmeņa vadītāji jeb 35 % no kopējā darbinieku skaita.
2. Galvenais mērķis ar anketēšanas palīdzību bija noskaidrot vai pastāvošā organizācijas struktūra ir efektīva, izmantojot vairākus kritērijus, iegūtie rezultāti, apstiprināja pētāmās problēmas aktualitāti šajā filiālē - vadīšanas organizācijas struktūra ir neefektīva.
3. Secinām, ka 75 % darbinieku ir kaut reizi bijuši iesaistīti konfliktos kolēģu starpā, pie tam visbiežāk konfliktos tika iesaistīti zemākā līmeņa vadītāji, tāpēc ir izveidojies nelabvēlīgs psiholoģiskais mikroklimats un saspīlētas attiecības darbinieku starpā.
4. Vadītājas pienākumus pilnībā pārzina tikai zemākā līmeņa vadītāji, savukārt trauku operatoriem nav ne jausmas par filiāles X vadītājas pienākumiem. No tā var secināt, ka vadītājai ar trauku operatoriem nav nekāda saskarsme darba procesā. Lielākā daļa darbinieku vērtē vadītājas darbu viduvēji, tas negatīvi iespaido vadītājas un vecāko darbinieku sadarbību, rezultātā netiek veikti labvēlīgi priekšnosacījumi uzņēmuma mērķu sasniegšanai.
5. Vairāk kā puse darbinieku norādīja, ka ar vadītāju kontaktējas reti, bieži kontaktējas tikai daļa zemākā līmeņa vadītāju, secinām, ka nepastāv cieša atgriezeniskā saite starp vadītāju un visiem zemākā līmeņa vadītājiem.
6. Mūsu anketēšanas viens no mērķiem bija noskaidrot noslodzes līmeni darbā, analizējot trīs jautājumus – „Vai Jums rodas situācijas, kad nepietiek laika pildīt pienākumus?”, „Kurš no darbiniekiem, Jūsuprāt, ir visvairāk noslogots?” un „Cik noslogots Jūs jūtaties darbā?” secinājām, ka visvairāk noslogoti ir zemākā līmeņa vadītāji.
7. Analizējot darbinieku pienākumus, secinām, ka zemākā līmeņa vadītāji, t.i., darbinieki, kuriem amats ir vecākā viesmīle, vecākais bārmenis un vecākais pavārs pilda pienākumus, ko veic darbinieki, kuru amats ir zemāks - viesmīle, bārmenis, pavārs, kā arī papildus vadītāja pienākumus, tāpēc tie ir vairāk noslogoti, līdz ar to bieži rodas konflikti, ko apstiprina atbilžu rezultāti par konfliktiem kolēģu starpā, ka visbiežāk konfliktos tika iesaistīti tieši zemākā līmeņa vadītāji, tas savukārt samazina darba izpildes kvalitāti.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация