Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:636378
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma mārketinga komunikāciju sistēma    6
3.  SVID analīze    7
4.  Mārketinga mērķi    9
4.1.  Mārketinga stratēģijas    9
5.  Mērķa tirgus    10
6.  Mārketinga pasākumu komplekss    11
7.  Veikto darbu apraksts    12
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Фрагмент работы

Mana prakses vieta bijā sabiedrība ar ierobežotu atbildību „APARTS”, kur es strādāju desmit nedēļas. Sava prakses laika es iepazīstos ar uzņēmuma vēsturi, organizatorisko struktūru, uzņēmuma struktūrvienībām. Uzzināju par uzņēmuma galvenajiem darbības virzieniem. Kā arī prakses laika man bija iespēja iepazīsties ar uzņēmuma klientiem un piegādātājiem.
Manai kvalifikācijas praksei bijā sastādīts prakses norises plāns, pēc kura notika mana darbība, kā arī prakses laika es biju iesaistīta uzņēmuma ikdienas darbība. Prakses laikā galvenais uzdevums bija noskaidrot mārketinga lomu uzņēmuma pārvaldes sistēmā. Tāpēc es izzināju un izanalizēju uzņēmuma stipras un vājās puses, draudus un iespējas. Prakses laikā es arī pētīju nozari, kura darbojas uzņēmums un noskaidroju, kādi ir uzņēmuma konkurenti. Prakses laikā es lielu uzmanību pievēru mārketinga aktivitātei, noskaidroju kādi līdzekļi tiek izmantoti uzņēmuma darbība un kas ir vajadzīgs izmantot nākotne. Lai izpildītu šo uzdevumu es nosaku uzņēmuma mārketinga mērķus un stratēģijas, kuri ir nepieciešami lai sasniegtu tas mērķus. Prakses laikā es pievērsu uzņēmuma vadītāja uzmanību tam, ka pēdējā laikā uzņēmums zaudēja savas pozīcijas tirgū un kā ir nepieciešams izmantot mārketinga aktivitātes lai uzlabot šo situāciju.
1. Uzņēmuma apraksts

SIA „Aparts” ir viena no lielākajām Latvijas naftas kompānijām, kura dibināta 1991. gada 20. jūnijā.
SIA „Aparts” ir uzņēmuma juridiskais nosaukums, bet jau kopš dibināšanas laika uzņēmumam pieder firmas zīme – „DINAZ” (turpmāk tekstā izmantošu tieši šo nosaukumu),ar kuras palīdzību uzņēmums pārstāv sevi Latvijas tirgū.
Galvenie darbības virzieni ir naftas produktu vairumtirdzniecība (Daugavpils naftas bāze) un mazumtirdzniecība (degvielas uzpildes staciju tīkls), importa-eksporta darījumi (muitas noliktava Daugavpilī).
Sākotnēji kompānija „DINAZ” tika dibināta kā kopuzņēmums ar vairākiem darbības virzieniem. Vēlāk, pateicoties straujam preču apgrozījuma kāpumam, radās nepieciešamība sadalīt darbības virzienus – imports, eksports, naftas produktu vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
Šodien „DINAZ” ir daudzpusīga holdinga struktūra, kuras filiāles atrodas divās stratēģiski svarīgākajās Latvijas pilsētas – Rīga un Daugavpilī.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация