Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Экономика
SIA "GS" vadīšana mainīgas ārējās vides apstākļos-
SIA "GS" vadīšana mainīgas ārējās vides apstākļos
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Analīzes daļa | 5 |
1.1. | Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā | 5 |
1.2. | Juvelieru nozares raksturojums | 7 |
1.3. | SIA „GS” raksturojums | 14 |
1.3.1. | SIA „GS” organizatoriskā struktūra | 15 |
1.3.2. | SIA „GS” ārējā vide | 18 |
1.3.3. | SVID analīze | 29 |
1.4. | Teorētiskais pamatojums studiju darba izstrādei | 33 |
2. | Projektu daļa | 36 |
Secinājumi un priekšlikumi | 40 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot studijas darbu „SIA „GS” vadīšana mainīgās ārējās vides apstākļos” autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem:
1) Organizatoriskās struktūras pētījums palīdzēja izprast savas un citu cilvēku darbības iespējas uzņēmumā.
2) SIA „GS” pietiekami labi attīstījās un nostabilizējās tirgū, toties uzņēmums ieņem vidējo tirgus daļu.
3) Uzņēmumam ir diezgan mazs sadarbības partneru un biznesa klientu skaits.
4) SIA „GS” darbība ir tieši atkarīga no sociāli-ekonomiskā vides faktora, ka arī no politiski-tiesiskā faktora, jo to tieši ietekmē LR likumi un MK noteikumi, bet nav atkarīga no ģeogrāfiskā vides faktora.
5) SIA „GS” ir ļoti daudz nopietnu un konkurētspējīgu uzņēmumu skaits, kas var secināt uzņēmuma bankrota iespējas, jo konkurenti var piedāvāt izdevīgākus pakalpojumus.
6) SIA „GS” ir nepietiekams mārketings, kas izraisa lielāko problēmu ķēdi, kas var secināt pie uzņēmuma negatīvas darbības.
Izstrādājot studijas darbu „SIA „GS” vadīšana mainīgās ārējās vides apstākļos” autore nonāca pie sekojošiem priekšlikumiem:
1) SIA „GS” vajag palielināt savu tirgus daļu, lai palielināt savu konkurētspēju.
2) Lai palielināt savu tirgus daļu Latvijas teritorijā un ārzemēs, uzņēmumam ir nepieciešami piesaistīt jaunus partnerus un biznesa klientus.
3) Lai palielināt SIA „GS” attīstības tendenci, uzņēmumam vajadzētu pievērst lielāko uzmanību marketinga daļai, lai palielinātu klientu skaitu.
4) Uzņēmumam vajadzētu izstrādāt labu stratēģijas plānu, ka arī mārketinga plānu, lai piesaistīt lielāko klientu daļu.
5) SIA „GS” vajadzētu biežāk veikt uzņēmuma stāvokļa analīzi (finansiāla), lai palielināt iespēju uzlabot savu finanšu stāvokli.
…
Studiju darbā tika analizēts SIA „GS”, problēmas un perspektīvas, uzņēmējdarbības tieši un netieši ietekmējošā ārējā vide. Uzņēmums nodarbojās ar juvelierizstrādājumu vairumtirdzniecību un mazumtirdzniecību Latvijas teritorijā un ārzemēs. Studiju darba mērķis ir apkopot un izanalizēt informāciju par SIA „GS”, lai noteiktu tā vidi ietekmējošos faktorus un izvērtētu darbības rezultātus pēc kurām autors varēs secināt par SIA „GS” attīstības iespējam. Uzdevumi studiju darba veikšanai: • izskatīt SIA „GS” darbību un vēsturi, lai iegūtu kādu priekšstatu par uzņēmuma darbību laika gaitā un noteikt iespējas un draudus; • izskatīt SIA „GS” organizatorisku struktūru, lai noteiktu uzņēmuma pārskatāmību, vai ir pietiekams darbinieku daudzums, lai veiktu paredzētos darbus; • izanalizēt SIA „GS” iekšējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu stipras un vājas puses, pamatojoties uz nepublicētiem materiāliem; • SIA „GS” ārējās vides faktoru izpēte un analīze, lai noteiktu uzņēmuma iespējas un draudus, pamatojoties uz literatūru un statistikas datiem; • izanalizēt SIA „GS” ekonomisko darbību, lai noteikt uzņēmuma finansiālo stāvokli. • izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkoptu veikto analīze datus un piedāvāt jaunas idejas un iespējas turpmākai darbībai. Studiju darbā par pētījuma avotiem kalpo: • valsts statistiskie dati • SIA „GS” nepublicētie materiāli • Latvijas Republikas likumi un valdības lēmumi • vispārēja un speciāla literatūra • periodiskie izdevumi Lai veiksmīgi izanalizēt SIA „GS” darbību, es izmantošu četras metodes, tas ir statistikas metodi, saimnieciskas darbības metodi, salīdzināšanas metode un marketinga metodi. Darba pētījuma periods ir no 2007. gada līdz 2009. gadam. Tēmu ierobežojums ir konkurentu finanšu radītāju analīze. SIA „GS” konkurentu bilances un gada pārskati nav pieejami
- Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniecība
- Pētījums par vides aizsardzības pasākumu vadību
- SIA "GS" vadīšana mainīgas ārējās vides apstākļos
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Pētījums par vides aizsardzības pasākumu vadību
Отчёт по практике для университета13
-
Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniecība
Отчёт по практике для университета27
-
Uzņēmuma vides raksturojums
Отчёт по практике для университета9
-
Prakses atskaite AAS "Balva"
Отчёт по практике для университета26
-
SIA "Jūrnieku Centrs" vides analīze
Отчёт по практике для университета29