Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:588012
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums, tā vēsture, vieta un loma ekonomiskajā sistēmā    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma franšīzes principi    5
1.3.  Ekonomiskā situācija    7
2.  Uzņēmuma organizācijas struktūra un darbības virzienu apraksts    9
3.  Darba aizsardzības sistēma uzņēmumā    10
4.  Situācijas analīze: uzņēmuma iekšējās vides un ārējās vides (mikro- un makrovides) izpēte    11
4.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    11
4.2.  Uzņēmuma ārējā mikrovide    12
4.3.  Uzņēmuma ārējā makrovide    13
5.  Uzņēmuma SVID analīze    15
6.  Konkurentu izpēte: Uzņēmuma un konkurentu salīdzināšana - produkti vai pakalpojumi, cenu politika, serviss, klientu apkalpošana, mārketinga aktivitātes u.c.    17
7.  Uzņēmuma mērķu noteikšana un stratēģijas izvēle    18
8.  Mārketinga kompleksa (mix) izstrāde    19
9.  Studenta darbu apraksts prakses uzņēmumā    21
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
  Pielikums    26
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. ELVI grupa ir sākusi savu darbību kopš 2000. gada , šai laikā uzņēmums ir plaši attīstījies ik gadus palielinot savu veikalu skaitu. Kā arī uzņēmums ir vienīgais franšīzes devējs mazumtirdzniecībā ar savu loģistikas centru. Uzņēmums ir paplašinājis savu mazumtirdzniecības veikalu tīklu un lomu ekonomiskajā sistēmā.
2. ELVI grupas struktūra un darba specifika katram veikalam ir individuāla un darbinieku skaits uzņēmumā var atšķirties. Visu veikalu lēmumus pieņem ELVI grupas valde., veikala vadītājam nav tiesības pieņemt lēmumus par piegādātājiem un preču sortimentu.
3. Veikalam ir izstrādāti individuāli darba drošības noteikumi un ugunsdrošības noteikumi, kuri ir pielāgoti katram veikala darbiniekam individuāli pēc specialitātes. Darba drošības noteikumi ir jāievēro pilnīgi, lai nerastos ārkārtējas situācijas. Uzņēmumam ir izstrādāta darba aizsardzības sistēma, kas atbilst Latvijas Republikas likumdošanai.
4. Uzņēmumu ietekmējošie faktori ir veikala ārējās un iekšējās vides faktori, kas būtiski ietekmē veikala izaugsmi. Katram veikalam ir svarīgi izprast visus no faktoriem, jo izzinot faktorus var labāk organizēt uzņēmuma darbību.
5. Ar SVID analīzes palīdzību izanalizēju uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī noteicu uzņēmuma draudu un iespējas. Izmantojot SVID analīzes datus tika veidota TOWS analīze, kura ataino uzņēmuma reālo situāciju un iespējas.
6. Salīdzinot ELVI ar MAXIMA nu RIMI, var secināt, kad uzņēmums atšķiras ar to , kad piedāvā lielāko daļu Latvijas ražotāju produkciju, kas veicina Latvijā ražoto produktu noietu.
7. Uzņēmums izmanto gan primārā, gan sekundārā mārketinga stratēģijas, kas veicina uzņēmuma ekonomiskās sistēmas kontroli, ļaujot veiksmīgāk darboties mazumtirdzniecībā.
8. Uzņēmums izmanto 4P modeli, kas ir efektīvākais no mārketinga MIX komplekta. Visu šo modeļu būtība ir labi izveidots mārketings.
9. Kvalifikācijas prakses izieta uzņēmuma, ar kuru iepazinos mācību prakses laikā. Šīs prakses laikā tika vākta informācija par uzņēmumu un piedāvāto sortimentu, kas ir nepieciešama kvalifikācijas darba izstrādei.

Priekšlikumi.
1.Piesaistīt vairāk mazumtirgotājus, kas ļautu uzņēmumam realizēt lielāku daudzumu vietējo ražotāju produktus.
2. Paplašināt uzņēmuma struktūru, lai varētu atdalīt vairākas organizacionālās struktūras, kuras spētu pildīt noteiktas funkcijas pēc tās būtības ( nevis pildīt vairākas struktūras darbības vienlaikus ).
3. Izveidot komisiju, lai izvērtētu, katra veikala individuālo darba drošības nolikumu, kā arī veikt darbinieku apmācību, lai nodrošinātu pilnvērtīgu prasību izpildi.
4. Veikala vadītājai labāk izzināt visus faktorus, kas var ietekmēt uzņēmuma ārējos un iekšējos vides faktorus.
5. Uzņēmumam individuāli veikt ekonomiskās sistēmas analīzi, lai spētu labāk reaģēt uz ekonomiskās situācijas izmaiņām.
6. Elvi veikali piedāvā Latvijā ražotās preces ar salīdzinoši zemām cenām.
7. Izmantot visas mārketinga stratēģijas, lai izanalizētu un sekmētu uzņēmuma darbību.
8. Paplašināt mārketinga MIX kompleksu 4P uz 7P, kas paplašinātu mārketinga aktivitātes.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация