Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:366834
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Iepazīšanās ar uzņēmumu    3
1.1.  Uzņēmuma izveidošanās vēsture    3
1.2.  Firmas darbības virzieni, uzņēmuma poitika un stratēģija    5
1.3.  Darba drošības, ugunsdzēsības un citi noteikumi uzņēmmā    7
1.4.  Uzņēmuma darba drošības un citas instruktāžas, to norises kārtība, iekšējās kārtības    8
1.5.  Uzņēmuma realizējamo preču un sniegto pakalpojumu veidi    10
2.  Uzņēmuma komercdarbības pamati    14
2.1.  Uzņēmuma piederība komercdarbības tipam raksturojums un pamatojums    14
2.2.  Komercdarbības vadīšanas organizācijas formas un funkcionālo uzdevumu sadale uzņēmumā    16
2.3.  Uzņēmuma vadības informācijas sistēmas, to raksturojums un vadības sistēmu pielietošana praksē    17
2.4.  Uzņēmuma darba spēka resursi un amatu sadale uzņēmumā    18
2.5.  Uzņēmuma kolektīvs, attiecību veidošanās veidi    19
2.6.  Vadības stils, autoritāšu ietekme    20
2.7.  Uzņēmuma psiholoģiskais klimats, to ietekmējošie faktori    21
3.  Uzņēmuma mikrovides izpēte    22
3.1.  Uzņēmuma piegādātāji-mikrovides faktors    22
3.2.  Preču veida un tā sortimenta raksturojums    23
3.3.  Klients, mērķtirgus, segmentēšana    26
3.4.  Sadarbības veidi ar partneriem    27
3.5.  Uzņēmuma attīstības perspektīvas, ietekmējošie faktori, to analīze un vērtējums    28
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Фрагмент работы

3.4 Sadarbības veidi ar partneriem
Vienīgie sadarbības partneri uzņēmumam „Narvesn” ir piegādātaji. Vadītājs šos piegādātājus neizvēlas tos jau piedāvā piegādātāju sortimentā. Sadrbīiba risinās jau vairākus gadus un ir ļoti laba. Ja vadītajam pēkšņi rodas kādas pretenzijas viņš par to ziņo un ir cits cilvēks kurš piegādā attiecīgo preci. Attiecības ar piegādātājiem „Narvessen” vērtē pēc to stabilitātes, drošuma, cenām un maksātspējas.

3.5 Uzņēmuma attīstības perspektīvas, ietekmējošie faktori, to analīze un vērtējums
Uzņēmumā „Narvesen” ir šāda attīstības perspektīva, jo vairak franšiz ņēmējs ietirgo, jo vairāk tajā iegulda priekšniecība no „augšas”.Notiek veikala rekonstrukcijas, tiek uzlabots vizuālais veikala tēls. Klientam ir patīkam ienakt veikalā redzot ka tas ir skaists un tīrs nevis nobružāts un nesmuks.

Secinājumi
Praktisko mācību laikā es varēju pielietot teorētiskās zināšanas kuras ieguvu tehnikumā. Man patika praktiskās mācības uzņēmumā „Narvesen” kolektīvs bija jauks un atsaucīgs, ja man kaut kas nesanāca es droši varēju jautāt un man palīdzēja. Agrāk es nemaz nezināju ka saldumi ir pārdotākā prece šajā uzņēmumā vai arī to ka uzņēmums ir radies Norvēģija. Es uzskatu, ka es esmu ļoti daudz ieguvusi no šī uzņemuma un varu pateikt lielu paldies uzņēmuma prakses vadītājai kura sniedza man dažādas zināšanas. Protams paldies arī skolas prakses vadītajai, kura sniedza nepieciešamās konsultācijas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация