-
SIA "North Hub Services"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma un nozares, kurā darbojas uzņēmums, vispārīgs raksturojums | 4 |
1.1. | Uzņēmuma nosaukums un logo | 4 |
1.3. | Uzņēmējdarbības veids | 4 |
1.4. | Darbaspēka raksturojums | 4 |
1.5. | Uzņēmuma vēsture | 4 |
1.6. | Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē | 5 |
1.7. | Uzņēmuma attīstības iespējas Eiropas Savienībā | 5 |
1.8. | Uzņēmuma darbība ārējos tirgos | 6 |
2. | Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesu izpēte, analīze un novērtēšana | 7 |
2.1. | Uzņēmuma iekšējās vides un tās elementu izpēte un analīze | 7 |
2.2. | Uzņēmuma ārējās vides izpēte un analīze | 12 |
2.3. | Komercdarbības ētika uzņēmumā, ētikas kodeksa, ētikas vadības stila analīze | 13 |
2.4. | Uzņēmuma lieluma analīze, tā priekšrocības un problēmas | 14 |
2.5. | Lietvedības organizācijas, lietvedības darba un organizācijas izpēte | 15 |
2.6. | Dokumenta plūsmas uzņēmumā (attēlot shematiski) izpēte, analīze | 16 |
2.7. | Uzņēmuma iekšējā Intranet tīkla, uzņēmuma Web lapas izpēte, analīze | 17 |
2.8. | Uzņēmumā lietoto datorprogrammu izpēte | 19 |
2.9. | Uzņēmumā izmantojamo datu bāzu izpēte | 20 |
2.10. | Uzņēmuma sniegto pakalpojumu raksturojums un dzīves cikla izpēte un analīze | 20 |
2.11. | Sniegto pakalpojumu uzskaites kārtības izpēte | 21 |
2.12. | Plānošanas procesa raksturojums un organizācija dažādos līmeņos uzņēmumā | 22 |
2.13. | Uzņēmuma līdzekļi un to struktūras izpēte | 23 |
2.14. | Uzņēmuma iekšējās un ārējās finansēšanas avotu izpēte | 23 |
2.15. | Uzņēmuma zīmola pozicionēšanas izpēte un novērtējums | 23 |
2.16. | Uzņēmumā lietoto mārketinga komunikācijas kanālu izpēte un novērtējums | 24 |
2.17. | Uzņēmuma produkta pārdošanas metožu izpēte un novērtējums | 24 |
2.18. | Izmaksu struktūra, pašizmaksas pazemināšanas rezerves uzņēmumā | 24 |
2.19. | Uzņēmuma izaugsmes iespējas, izaugsmei piemērotu stratēģiju analīze | 26 |
2.20. | Uzņēmuma cenu veidošanas metožu izpēte un analīze | 27 |
2.21. | Materiālu tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā | 27 |
2.22. | Uzņēmējdarbības risku veidu un to kontroles un ierobežošanas izpēte | 30 |
2.23. | Uzņēmuma darba aizsardzības sistēmas izpēte un analīze | 31 |
3. | Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte, analīze | 35 |
3.1. | Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām. Sadarbības izpēte un novērtējums | 35 |
3.2. | Grāmatvedības politikas izpēte | 35 |
3.3. | Uzņēmuma kontu plāna, galveno kontu plāna grupu izpēte | 36 |
3.4. | Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidu izpēte | 36 |
3.5. | Uzņēmuma finansiālo maksājumu izpēte | 37 |
3.6. | Uzņēmuma gada pārskata izpēte un analīze | 37 |
Secinājumi | 40 | |
Priekšlikumi | 42 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 43 | |
Pielikumi | 44 |
Secinājumi
1. Neskatoties uz ekonomisko stāvokli valstī, lidošanai kā pasažieru pārvietošanās līdzeklim pieprasījums nav mazinājies.
2. Uzņēmums ir izvirzījis lielus mērķus, taču, ņemot vērā šī brīža attīstības ātrumu, tie liekas viegli sasniedzami.
3. Lai arī uzņēmumā ir daudz darbinieku, darbaspēka struktūra ir ļoti vienkārša, kas veicina ātru informācijas izplatību uzņēmumā.
4. NHS ir ļoti spēcīgs konkurents Starptautiskajai lidostai „Rīga”, jo nepilna gada laikā ir pierādījusi, ka augstā līmenī var apkalpot reisus, kā arī attīstīties ārpus Latvijas.
5. Uzņēmums kā komanda uzrāda ļoti augstus un stabilus rezultātus, taču savstarpējās attiecības uzņēmumā ir diezgan saspīlētas un darba vide – saspringta.
6. Ikdienas darbā jebkurš darbinieks ir pakļauts laikam, jo tas ir vienīgais ierobežotais resurss aviācijas nozarē.
7. NHS lielākais drauds ir laika apstākļi, kas var likt uzņēmumam ieslīgt dīkstāvē un radīt lielus zaudējumus, jo sliktu laika apstākļu dēļ, procesi lidostā tiek apturēti.
8. Uzņēmums sabiedrībā sevi pozicionē kā profesionālu un spēcīgu pakalpojumu sniedzēju un klienti par to var pārliecināties, izvērtējot NHS ikdienas darbu.
9. Vissvarīgākais process aviācijā ir darbinieku pieņemšana darbā un apmācīšana, jo bez iemaņām lidostas vidē strādāt nevar – darbinieks tiek pakļauts augstam riskam, kā arī viņš var pakļaut augstam riskam arī citus.
10. NHS finansiālie rādītāji visa gada garumā ir bijuši pozitīvi, jo uzņēmums strādā ar augstu ienākumu līmeni un zemu izdevumu līmeni, kas ļauj uzņēmumam attīstīties ārvalstīs un iepirkt jaunu darba tehniku.
11. Darba tehnikas iegāde ir sarežģīts un dārgs process, jo Latvijas tirgū nav nepieciešamās tehnikas, lai apkalpotu lidmašīnas augstā līmenī, tādēļ ir nepieciešami lieli finansiālie līdzekļi, lai varētu sniegt pilnvērtīgu servisu.
12. Uzņēmuma grāmatvedību kārto FLS (Financial and Legal Statements), kas nodrošina uzņēmumam augstas kvalitātes un precīzu kontu grāmatojumus, algas aprēķinus, atvaļinājuma naudas u.c. finansiālos norēķinus.
Priekšlikumi
1. Lai arī uzņēmums strauji attīstās ārvalstīs, tas notiek uz Rīgas stacijas darbinieku rēķina, tādēļ vajadzētu ieviest motivējošu atlīdzības sistēmu, kas liktu darbiniekiem apzināties, ka tieši viņi ir galvenie uzņēmuma peļņas nesēji.
2. Tā kā uzņēmumā valda saspringta gaisotne, ir nepieciešams nodrošināt komandas stiprinošus pasākumus (Team Building), kas palīdzētu uzņēmuma darbiniekiem kļūt kā ģimenei un tā rezultātā sasniegt vēl labākus rezultātus.
…
Prakses atskaitē centīšos apkopot visu pieejamo informāciju par SIA „North Hub Services” darba vidi, darba procesiem, rezultātiem un finansēm. Kā savu mērķi esmu izvirzījusi: atainot praksē iegūtās prasmes un zināšanas par uzņēmumu, kā arī sniegt detalizētu ieskatu uzņēmuma vidē. SIA „North Hub Services” ir strauji augošs uzņēmums, kas savā komandā pieņem jauniešus, kas vēlas pierādīt, ka spēj uzņemties atbildību un ir pietiekami aktīvi, lai spētu izturēt lielo darba un fizisko slodzi un garās darba dienas no agra rīta līdz vēlai naktij. Lai varētu pilnvērtīgi izveidot prakses atskaiti, tiks veiktas personīgas intervijas ar dažādu amatu pārstāvjiem SIA „North Hub Services”, kā arī precīzu skaitļu apkopošanai tiks pētītas uzņēmuma CEO Jāņa Baļķena veidotās prezentācijas par ikmēneša rezultātiem. Papildus informācija par uzņēmumu tiks meklēta kolēģu teiktajā un publiskajās interneta lapās.
- AS "Latvijas Krājbanka"
- Latgales UAC
- SIA "North Hub Services"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!AS "Latvijas Krājbanka"
Отчёт по практике для университета48
-
Latgales UAC
Отчёт по практике для университета33
-
Viesnīca, restorāns "SESAME”
Отчёт по практике для университета30
-
Lattelecom
Отчёт по практике для университета48
-
Prakse SIA "Mobilās sistēmas"
Отчёт по практике для университета22