Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:870481
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
2.  Uzņēmuma darbības virzieni un to analīze    7
2.1.  Vairumtirdzniecība    7
2.2.  Mazumtirdzniecība    8
2.3.  Ziemas un vasaras inventāra apkope un remonts    8
3.  Mārketinga komplekss    10
3.1.  Prece    10
3.2.  Cena    12
3.3.  Vieta    12
3.4.  Veicināšana    13
4.  Uzņēmuma iekšēja un ārējā vide    14
5.  Klientu apkalpošanas būtība    17
5.1.  Klientu apraksts    17
5.2.  Klientu vēlmju izpēte    21
5.3.  Priekšlikumi jaunu klientu piesaistīšanai    22
6.  Tirgus segmenta analīze    24
7.  Konkurentu darbības izpēte    27
8.  Uzņēmuma attīstības iespējas    29
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Izmantoto avotu saraksts    32
  Pielikumi    33
Фрагмент работы

Temata aktualitāte: Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un visu darīt tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un arī nākotnē. Konkurencei palielinoties, jāprot atbilstīgi situācijai un uzņēmuma mērķiem izmantot uzņēmēja rīcībā esošos ekonomiskos ieročus un it īpaši mārketinga elementus.
Mārketinga būtība ir veidot un uzturēt pieprasījumu, lai nodrošinātu uzņēmumam peļņu.
Mārketings ir sociāls process, kas vērsts uz cilvēku un uzņēmumu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, ko nodrošina apmaiņa brīvas konkurences apstākļos ar tādiem produktiem, kuriem ir noteikta vērtība no pircēja viedokļa.
Mūsdienu ekonomiskā sāncensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu ekonomiskās rīcības motivācijas mehānisma nozīmīgs elements. Patreizējos apstākļos svarīga loma cīņā par patērētāja loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām.
Mārketings ir samērā jauna uzņēmējdarbības nozare, kura ietver sevī tirgus izpēti, tirgus segmentēšanu ar nolūku noteikt mērķtirgus un pozicionēt produktus tirgū, cenu veidošanu, produktu vadīšanu, sadali un virzīšanu tirgū.
Prakses mērķis: sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību komerczinību jomā.
Darba uzdevumi:
1.Uzņēmuma raksturojums
2.Uzņēmuma darbības virzieni un to analīze
3. Mārketinga komplekss
4.Uzņēmuma iekšēja un ārējā vide
5.Klientu apkalpošanas būtība
6.Tirgus segmenta analīze
7.Konkurentu darbības izpēte
8.Uzņēmuma attīstības iespējas
Pētāmais objekts: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk darbā SIA) „UNISPORTS”
Pētījuma priekšmets: SIA „UNISPORTS” mārketinga sistēma
Pētījuma metodes: Empīriskā, teorētiskā, testa analīzes, anketēšana
Darba struktūra: darbs sastāv no titullapas, satura, ievada, kurš sastāv no tēmas aktualitātes, mērķa, uzdevumiem, pētījuma objekta, priekšmeta un pētījumu metodēm. No astoņām nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta pielikumiem, darbā ievietotas divas diagrammas.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация