Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:364141
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas    5
1.1  Uzņēmuma izvēlētās uzņēmējdarbības tiesiskā forma, darbības vieta, attiecīgo izvēļu pamatojums    5
1.2  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā un nozarē    6
1.3.  Uzņēmuma darbības ārējie tirgi, ES ietekme uzņēmuma un nozares attīstībā    9
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, ārējās vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību    10
1.5.  Sociālās izmaiņas valstī, reģionā, pilsētā un to loma uzņēmuma, nozares attīstībā    12
1.6.  Uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji    17
2.  Uzņēmuma vadība    18
2.1.  Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    18
2.2.  Lēmumu pieņemšanas metodes    20
2.3.  Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā    20
2.4.  Uzņēmumā pielietotās optimizācijas un kalendārās plānošanas metodes    21
2.5.  Stratēģiskais vadīšanas process uzņēmumā    21
2.6.  Uzņēmuma realizētie projekti    24
2.7.  Kontroles vides un kvalitātes vadības procesi uzņēmumā    25
2.8.  Kritēriji pēc kādiem uzņēmums izvēlas izejvielu, materiālu piegādātājus, uzņēmuma izmantotie transporta veidi un firmas    26
3.  Personāla vadība uzņēmumā    27
3.1.  Uzņēmumā strādājošo kvantitatīvais un kvalitatīvais sastāvs, problēmas    27
3.2.  Personāla politika uzņēmumā    27
3.3.  Personāla plānošanas, atlases, darbā pieņemšanas, novērtēšanas, virzīšanas pa karjeras kāpnēm procesi uzņēmumā    28
3.4.  Personāla motivācijas politika un veidi uzņēmumā    29
3.5.  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas uzņēmumā    30
3.6.  Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība    30
3.7.  Darba samaksas principi un sistēmas uzņēmumā    31
4.  Mārketinga politika uzņēmumā    33
4.1.  Uzņēmuma mārketinga vides raksturojums    33
4.2.  Uzņēmuma mārketinga galvenie elementi    34
4.3.  Uzņēmuma tirgus segmenta izpēte    35
4.4.  Produkta pozicionēšanas tirgū analīze    35
4.5.  Pakalpojuma dzīves cikla analīze, jaunu pakalpojumu izstrādāšana un ieviešana tirgū    37
4.6.  Tirgus izpētes process, pielietotās metodes    37
4.7.  Cenu politika uzņēmumā    38
4.8.  Darbības un projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    39
4.9.  Pakalpojumu realizācijas kanālu izpēte    39
5.  Uzņēmuma darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    41
5.1.  Iekšējie finansēšanas avoti    41
5.2.  Ārējie finansēšanas avoti    42
5.3.  Priekšlikumi kapitāla piesaistei, izmantojot finanšu instrumentus    44
5.4.  Operatīvās, finanšu analīzes, kombinētās sviras uzņēmumā izpēte un analīze    46
5.5.  Uzņēmuma aizņemto līdzekļu izmaksas, analīze    49
5.6.  Uzņēmuma maksātie nodokļi, nodevas, obligātās iemaksas    51
  Secinājumi un Priekšlikumi    53
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    55
Фрагмент работы

Uzņēmuma ekonomiskais un finansiālais stāvoklis ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma uzticamības kritērijiem. To raksturo līdzekļu izvietošana un izmantošana, kā arī to veidošanās avoti, tāpēc vadītājam jāprot reāli novērtēt sava uzņēmuma, kā arī partneru un konkurentu finansiālo un ekonomisko stāvokli.
Lai uzņēmējdarbības saimniekošanas rezultāts būtu peļņa un augsta rentabilitāte, īpašniekiem un vadītājiem jāizvēlas un jāizvirza mērķtiecīgi, situācijai atbilstoši vadības lēmumi.
Prakses mērķis ir nostiprināt studiju procesā iegūtās zināšanas, pētīt, analizēt un novērtēt uzņēmuma SIA „Ošukalns celtniecība” darbību ietekmējošos faktorus un uzņēmumā notiekošos procesus, tā attīstības virzienus un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības efektivitātes un konkurētspējas paaugstināšanai.
Kā analizējamais uzņēmums tika izvēlēts būvniecības nozares uzņēmums SIA „Ošukalns celtniecība”, kas darbojas Jēkabpilī.
Būvniecības nozare visā pasaulē tiek uzskatīta par vienu no perspektīvākajām nozarēm, bet šobrīd situācija ir tāda, ka būvniecība ekonomisko krīzi izjūt visvairāk. Šajā atskaitē ir iespēja iepazīties ar uzņēmuma darbību raksturojošiem rādītājiem un uzņēmuma veiktajiem pasākumiem, kas palīdz vidējam uzņēmuma izdzīvot krīzes laikā un gūt peļņu.
Lai sasniegtu izvirzīto prakses mērķi, tika sastādīti sekojoši uzdevumi:
1.iepazīties ar uzņēmuma darbības vietu, iepazīties ar uzņēmuma nepublicētajiem materiāliem;
2.izpētīt būvniecības nozari Latvijā un Jēkabpilī;
3.iepazīties ar uzņēmuma vadības pienākumiem un darba norisi, vadības struktūru un vadības lēmumu pieņemšanas metodēm;
4.izpētīt uzņēmuma personāla vadīšanas paņēmieniem;
5.iepazīties ar uzņēmuma veiktajām mārketinga aktivitātēm;
6.veikt uzņēmuma darbības finansiālo rezultātu novērtējumu.
Analizējot uzņēmumu tika pielietotas šādas metodes: ekonomiskās analīzes metode, salīdzināšanas metode, dokumentu analīze, ekonomiski matemātiskās metodes.
Secinājumu un priekšlikumu daļā tiek novērtēta uzņēmuma darbība un sniegti priekšlikumi darbības uzlabošanai.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация