Отчёт по практике
Гуманитарные науки
Общественные отношения
Starptautiskais kino centrs "Arsenāls"-
Starptautiskais kino centrs "Arsenāls"
Отчёт по практике11 Общественные отношения, История, культура, Кино и театр
Nr. | Название главы | Стр. |
PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS | 4 | |
ĪSTENOTIE PROJEKTI | 5 | |
KOMANDAS IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS EFEKTIVITĀTE | 7 | |
PROJEKTA PLĀNOŠANAS METODES | 8 | |
„ARSENĀLA KINO NAKTS CĒSĪS” STRUKTURIZĒŠANA AR UZDODAMAJIEM JAUTĀJUMIEM PIRMS PROJEKTA UZSĀKŠANAS | 8 | |
PROJEKTA FINANSU AVOTI UN TO IZLIETOJUMS | 9 | |
Starptautiskā Kino centra „Arsenāls” ilgtermiņa atbalstītāji | 9 | |
Projekta „Arsenāla kino nakts Cēsīs” finansu avoti un to izlietojums | 9 | |
ORGANIZĀCIJĀ IZMANTOTO SPONSORU PIESAISTES STRATĒĢIJA UN METODES | 10 | |
Starptautiskais Kino centrs „Arsenāls” sponsorus izvēlās pēc šādiem kritērijiem | 10 | |
Piemēri sadarbībā ar sponsoriem | 10 | |
Atbalstītājiem / sponsoriem no Starptautiskā Kino centra pretī iespējams saņemt | 11 | |
SABIEDRISKO ATTIECĪBU STRATĒĢIJAS UN METOŽU PIELIETOJUMS | 12 | |
Sabiedrisko attiecību stratēģija | 12 | |
Starptautiskā kino centra stratēģiskie mērķi | 12 | |
Starptautiskais Kino centrs izmanto rakstisko metodi – informācija presei | 12 | |
Starptautiskais Kino centrs izmanto rakstisko metodi – attiecības ar masu saziņas līdzekļiem | 12 | |
„ARSENĀLA KINO NAKTS” | 13 | |
Projekta mērķi un rezultāti | 13 | |
Mērķauditorija | 14 | |
SABIEDRISKO ATTIECĪBU AKTIVITĀŠU EFEKTIVITĀTES IZVĒRTĒŠANA | 15 | |
Mērķis | 15 | |
Instrumenti, kas tiek izmantoti | 15 | |
Komunikācija ar žurnālistiem | 15 | |
Fotoattēli presei | 16 | |
Preses konferences | 16 | |
Personiskie kontakti ar medijiem | 16 | |
Secinājums | 16 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 17 |
Preses konferences
Preses konferences notiek tikai ļoti svarīgu notikumu sakarā un tajā piedalās organizācijas vadības pārstāvji. Piemēram, šogad 23. februārī, kino foruma Arsenāls un 19 Rīgas Starptautiskā Bērnu filmu festivāla Berimors tēvs Augusts Sukuts un direktors Giorgijs Khaindrava prezentēja jauno abu festivālu koncepciju. Preses konferences organizatoriem rūpīgi ir jāpiestrādā pie pasākuma norises vietas ir jāparūpējas, lai žurnālisti bez problēmām atrastu telpu kur norisināsies preses konference, jābūt sagatavotiem rezerves krēsliem, jāpārbauda vai ir pastiprinātāji, projektori, mikrofoni, uzstādītas dekorācijas, sagatavotas preses mapes un fotogrāfijas, sagatavotas plāksnītes ar žurnālistu vārdiem. Viss manis uzskaitītais auditorijai rada priekšstatu par organizāciju, tāpēc ir ļoti jārūpējas un jāgatavojas lai viss izdotos kā paredzēts.
Noklausoties preses konferenci, kurā tika prezentēta festivālu jaunā koncepcija secināju, ka Augusts Sukuts un Giorgijs Khaindrava uz jautumiem atbildēja patiesi, precīzi un saprotami
Personiskie kontakti ar medijiem
Ļoti svarīgs priekšnosacījums darbā ar medijiem ir personisku kontaktu veidošana un uzturēšana ar žurnālistiem. Tikai tādā veidā var veidoties savstarpēju uzticēšanos veicinošas attiecības. Laiku pa laikam „Arsenāls” preses sekretāre personiski kontaktējas ar žurnālistiem un informē par organizācijas darbību vai citiem interesantiem notikumiem. Sarunas gaitā tiek attīstītas kopējas idejas par raksta publicēšanu.
Secinājums
Starptautiskais kino centra sabiedrisko attiecību komunikācija ir veiksmīga. Mediji labprāt sadarbojas ar organizāciju, jo 25 pastāvēšanas laikā tā sevi ir pierādījusi kā stabilu un konkurētspējīgu organizāciju kultūras dzīvē. Tā pārsteidz medijus, sabiedrību arvien ar jauniem festivāliem, pasākumiem, pat kvalitatīviem „Arsenāla” produktiem. Arsenāls „aug” un attīstās.
…
ATSKAITES SATURS PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS ĪSTENOTIE PROJEKTI KOMANDAS IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS EFEKTIVITĀTE PROJEKTA PLĀNOŠANAS METODES „ARSENĀLA KINO NAKTS CĒSĪS” STRUKTURIZĒŠANA AR UZDODAMAJIEM JAUTĀJUMIEM PIRMS PROJEKTA UZSĀKŠANAS PROJEKTA FINANSU AVOTI UN TO IZLIETOJUMS Starptautiskā Kino centra „Arsenāls” ilgtermiņa atbalstītāji: Projekta „Arsenāla kino nakts Cēsīs” finansu avoti un to izlietojums ORGANIZĀCIJĀ IZMANTOTO SPONSORU PIESAISTES STRATĒĢIJA UN METODES Starptautiskais Kino centrs „Arsenāls” sponsorus izvēlās pēc šādiem kritērijiem: Piemēri sadarbībā ar sponsoriem: Atbalstītājiem / sponsoriem no Starptautiskā Kino centra pretī iespējams saņemt: SABIEDRISKO ATTIECĪBU STRATĒĢIJAS UN METOŽU PIELIETOJUMS Sabiedrisko attiecību stratēģija Starptautiskā kino centra stratēģiskie mērķi: Starptautiskais Kino centrs izmanto rakstisko metodi – informācija presei Starptautiskais Kino centrs izmanto rakstisko metodi – attiecības ar masu saziņas līdzekļiem „ARSENĀLA KINO NAKTS” Projekta mērķi un rezultāti Mērķauditorija SABIEDRISKO ATTIECĪBU AKTIVITĀŠU EFEKTIVITĀTES IZVĒRTĒŠANA Mērķis Instrumenti, kas tiek izmantoti Komunikācija ar žurnālistiem Fotoattēli presei Preses konferences Personiskie kontakti ar medijiem Secinājumi IZMANTOTĀ LITERATŪRA
-
Sekretāres prakses atskaite
Отчёт по практике66 Управление, Общественные отношения, Психология
-
Starptautiskais kino centrs "Arsenāls"
Отчёт по практике11 Общественные отношения, История, культура, Кино и театр
- Tautas tērpi Latgalē
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Sekretāres prakses atskaite
Отчёт по практике для университета66
-
Tautas tērpi Latgalē
Отчёт по практике для университета5
-
Informācijas meklēšanas ("bibliotēkas") prakse
Отчёт по практике для университета16
-
Novērojumu prakse
Отчёт по практике для университета8
-
Novērojumu prakse Ogres novada domē
Отчёт по практике для университета2