Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:549435
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Situācijas analīze    4
1.1.  Līdzšinējā situācija un problēmas    5
2.  SIA „Kolkasrags‖ misijas raksturojums    6
3.  Tirgus situācijas analīze    7
3.1.  SIA „Kolkasrags‖ 7S analīze    7
3.2.  SIA „Kolkasrags‖ SVID analīze    10
3.3.  Pakalpojuma virzība tirgū    11
3.4.  Konkurentu analīze    13
4.  Tirgus segmentācijas analīze    13
4.2.  Makrovides izpēte    15
5.  Mārketinga stratēģija    16
5.1.  Sabiedrisko attiecību mērķi un uzdevumi    16
5.2.  Pozitīva tēla veidošana    19
5.3.  Publicitāte un komunikācijas kanāli    20
6.  Sabiedrisko attiecību pasākuma scenārijs    23
Фрагмент работы

5. Mārketinga stratēģija
5.1. Sabiedrisko attiecību mērķi un uzdevumi
Sabiedriskās attiecības ir kā instruments tūrisma mārketingā. Pateicoties globalizācijai, mūsdienās ir iespēja ātri un ērti pārvietoties ar dažādiem transporta līdzekļiem. Tāpat arī tūrisma veidu ir ļoti daudz. Lai piesaistītu patērētājus ar dažādām vēlmēm tūrisma tirgū, nepieciešams ņemt vērā dažādus mārketinga un menedžmenta instrumentus. Svarīgākais no šiem instrumentiem ir sabiedriskās attiecības, kurām ir liela nozīme, veidojot vietu attēlojumu, darbības un identitāti.
Sabiedrisko attiecību loma ir ne tikai piesaistīt apmeklētājus, bet darīt visu iespējamo, lai viņi tūrisma objektu vai galamērķi pamestu laimīgi un apmierināti. Sabiedrisko attiecību pozitīvais faktors ir tāds, ka tās ir lētas, salīdzinot ar reklāmu. Sabiedriskās attiecības kļūst par vienu no svarīgākajām mārketinga un pārdošanas sastāvdaļām tūrisma industrijā.
Pieaugošā konkurence šajā nozarē liek uzņēmējiem domāt par jauniem produktiem un iespējām klientiem. Daži pētnieki uzskata, ka tūrisma tirgu raksturo izvēles brīvību atkarībā no individuālām vēlmēm par tūrisma galamērķi, transporta veidi un to pieejamība, kā arī spēcīga konkurence starp dažādiem nozares segmentiem.
Uzņēmumi vēl jo projām veido savu tēlu ar tūrisma un ceļojumu brošūrām un reklāmu piedāvājumiem. Katru dienu televīzijā vai ceļojumu aģentūru skatlogos
cilvēkiem tiek pakļauti ar vizuāliem, eksotiskiem balto smilšu pludmaļu, palmu, zilo okeāna ūdeņu un skaisto saulrietu skatiem. Tomēr šodien šis tūrisma industrijas spiediens tiek uztverts daudz nopietnāk. Nozares komunikatoriem (sabiedrisko attiecību speciālistiem) ir izdevies pārliecināt žurnālistus, ka ceļojumiem un tūrismam ir spēcīga ietekme uz vietējo un nacionālo ekonomiku.
Veicot mārketinga pētījumu par SIA „Kolkasrags‖ kā uzņēmumu, kas uztur Latvijā nozīmīgu dabas tūrisma objektu, izsecināts, ka ir šķēršļi, kas neļauj pilnvērtīgi uzņēmumam attīstīties.
Kā galvenās problēmas var nosaukt: nav izveidota vienota sabiedrisko attiecību nodaļa; nav stabila sabiedrisko attiecību virzība; informācija sasniedz nelielu loku interesentu/tūristu loku.
Taču pozitīvi ir tas, ka SIA „Kolkasrags‖ izveidojis savu misiju un ir viens no apmeklētākajiem dabas tūrisma objektiem Latvijā. Taču ņemot vērā iepriekšminētās problēmas, SIA „Kolkasrags‖ nepieciešams izveidot mērķus, kas palīdzētu uzņēmuma tēla veicināšanā:
1) izveidot spēcīgu, konkurētspējīgu un atpazīstamu uzņēmuma zīmolu, kas balstās uz kopīgām vērtībām un interesēm;
2) veicināt uzņēmuma un tā zīmola atpazīstamību Latvijā, Eiropā un pasaulē.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация