Отчёт по практике
Гуманитарные науки
Общественные отношения
Stratēģiskais sabiedrisko attiecību un mārketinga plāns S...-
Stratēģiskais sabiedrisko attiecību un mārketinga plāns SIA "Kolkasrags"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Situācijas analīze | 4 |
1.1. | Līdzšinējā situācija un problēmas | 5 |
2. | SIA „Kolkasrags‖ misijas raksturojums | 6 |
3. | Tirgus situācijas analīze | 7 |
3.1. | SIA „Kolkasrags‖ 7S analīze | 7 |
3.2. | SIA „Kolkasrags‖ SVID analīze | 10 |
3.3. | Pakalpojuma virzība tirgū | 11 |
3.4. | Konkurentu analīze | 13 |
4. | Tirgus segmentācijas analīze | 13 |
4.2. | Makrovides izpēte | 15 |
5. | Mārketinga stratēģija | 16 |
5.1. | Sabiedrisko attiecību mērķi un uzdevumi | 16 |
5.2. | Pozitīva tēla veidošana | 19 |
5.3. | Publicitāte un komunikācijas kanāli | 20 |
6. | Sabiedrisko attiecību pasākuma scenārijs | 23 |
5. Mārketinga stratēģija
5.1. Sabiedrisko attiecību mērķi un uzdevumi
Sabiedriskās attiecības ir kā instruments tūrisma mārketingā. Pateicoties globalizācijai, mūsdienās ir iespēja ātri un ērti pārvietoties ar dažādiem transporta līdzekļiem. Tāpat arī tūrisma veidu ir ļoti daudz. Lai piesaistītu patērētājus ar dažādām vēlmēm tūrisma tirgū, nepieciešams ņemt vērā dažādus mārketinga un menedžmenta instrumentus. Svarīgākais no šiem instrumentiem ir sabiedriskās attiecības, kurām ir liela nozīme, veidojot vietu attēlojumu, darbības un identitāti.
Sabiedrisko attiecību loma ir ne tikai piesaistīt apmeklētājus, bet darīt visu iespējamo, lai viņi tūrisma objektu vai galamērķi pamestu laimīgi un apmierināti. Sabiedrisko attiecību pozitīvais faktors ir tāds, ka tās ir lētas, salīdzinot ar reklāmu. Sabiedriskās attiecības kļūst par vienu no svarīgākajām mārketinga un pārdošanas sastāvdaļām tūrisma industrijā.
Pieaugošā konkurence šajā nozarē liek uzņēmējiem domāt par jauniem produktiem un iespējām klientiem. Daži pētnieki uzskata, ka tūrisma tirgu raksturo izvēles brīvību atkarībā no individuālām vēlmēm par tūrisma galamērķi, transporta veidi un to pieejamība, kā arī spēcīga konkurence starp dažādiem nozares segmentiem.
Uzņēmumi vēl jo projām veido savu tēlu ar tūrisma un ceļojumu brošūrām un reklāmu piedāvājumiem. Katru dienu televīzijā vai ceļojumu aģentūru skatlogos
cilvēkiem tiek pakļauti ar vizuāliem, eksotiskiem balto smilšu pludmaļu, palmu, zilo okeāna ūdeņu un skaisto saulrietu skatiem. Tomēr šodien šis tūrisma industrijas spiediens tiek uztverts daudz nopietnāk. Nozares komunikatoriem (sabiedrisko attiecību speciālistiem) ir izdevies pārliecināt žurnālistus, ka ceļojumiem un tūrismam ir spēcīga ietekme uz vietējo un nacionālo ekonomiku.
Veicot mārketinga pētījumu par SIA „Kolkasrags‖ kā uzņēmumu, kas uztur Latvijā nozīmīgu dabas tūrisma objektu, izsecināts, ka ir šķēršļi, kas neļauj pilnvērtīgi uzņēmumam attīstīties.
Kā galvenās problēmas var nosaukt: nav izveidota vienota sabiedrisko attiecību nodaļa; nav stabila sabiedrisko attiecību virzība; informācija sasniedz nelielu loku interesentu/tūristu loku.
Taču pozitīvi ir tas, ka SIA „Kolkasrags‖ izveidojis savu misiju un ir viens no apmeklētākajiem dabas tūrisma objektiem Latvijā. Taču ņemot vērā iepriekšminētās problēmas, SIA „Kolkasrags‖ nepieciešams izveidot mērķus, kas palīdzētu uzņēmuma tēla veicināšanā:
1) izveidot spēcīgu, konkurētspējīgu un atpazīstamu uzņēmuma zīmolu, kas balstās uz kopīgām vērtībām un interesēm;
2) veicināt uzņēmuma un tā zīmola atpazīstamību Latvijā, Eiropā un pasaulē.…
- Mārketinga plāns veikalam "Valda Ošiņa rakstāmlietas"
- Sabiedrisko attiecību studenta prakses atskaite
- Stratēģiskais sabiedrisko attiecību un mārketinga plāns SIA "Kolkasrags"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Sabiedrisko attiecību studenta prakses atskaite
Отчёт по практике для университета11
-
Mārketinga plāns veikalam "Valda Ošiņa rakstāmlietas"
Отчёт по практике для университета36
Оцененный! -
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для университета11
-
Viesnīcas "Rīga" mārketinga nodaļa
Отчёт по практике для университета21
-
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для университета21