SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Studiju darba izstrādē darba autors ir izvirzījis šādus secinājumus:
1. Uzņēmuma “Dizains un Druka” SVID analīze liecina, ka uzņēmums darbojas veiksmīgi, tam ir labs serviss, laba konkurētspēja, kā arī tas ir augošs, tādejādi tam piemīt daudz stiprās puses un iespējas, protams, arī vājās un draudi, taču tie nav tik spēcīgi.
2. Aptaujas rezultāti liecina, ka “Dizains un Druka” uzņēmumu nedaudz vairāk kā puse (51.6% no respondentu kopējā skaita) to neatpazīst, tas nozīmē, ka šim uzņēmumam ir lielas iespējas attīstīties un iegūt jaunus klientus.
3. Anketēšanas gaitā respondenti norādīja, ka uzņēmuma ‘’Dizains un Druka’’ nosaukums tiem asociējas tieši ar tiem darbības viediem, ar kuriem tas nodarbojās visvairāk.
4. Analizējot uzņēmuma struktūru, autore secināja, ka tā ir viegli saskatāma un uzņēmums nav veidots pārlieku sarežģīts.
5. Uzņēmuma ‘’Dizains un Druka’’ SVID analīze liecina, ka uzņēmumam ir konkrētas un spēcīgas stiprās puses, tādēļ tam ir liels potenciāls kļūt vēl veiksmīgākam.
6. Uzņēmuma viena no panākuma atslēgām ir individuāla pieeja katram klientam.
7. Anketēšanas rezultātā identificēto un potenciālo klientu profils atbilst jau esošajam klientu lokam.
8. Anketēšanas rezultātā aprakstītā mērķauditorija būtiski neatšķiras sniegtā klienta profila.
…