Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:823385
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.06.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” DARBĪBAS, IEKŠĒJĀS UN ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    6
1.1.  Uzņēmuma darbības veids, juridiskā forma, misija un struktūra    6
1.2.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide    8
2.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” MĀRKETINGA ELEMENTI    12
2.1.  Produkta ārējais izskats un galvenās īpašības    12
2.2.  Cenu veidošanās metodes un cenu izmantošana mārketinga aktivitātēs    13
2.3.  Sadales un pārdošanas kanāli un preces virzība līdz gala patērētājam    14
2.4.  Virzīšanas un komunikācijas metodes    16
3.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” PĀRDOŠANAS PROCESA ORGANIZĒŠANA    17
3.1.  Pārdošanas sistēma, tās novērtējums un organizatoriskā struktūra    17
3.2.  Pārdošanas modelis un tā stipro un vājo pušu raksturojums    19
4.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” PRODUKTA ANALĪZE    21
4.1.  Produkta mērķauditorija un tās vajadzības    21
4.2.  Pircēja pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    22
4.3.  Produkta stiprās īpašības, pārdošanas sarunu apraksts un analīze    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    28
  PIELIKUMI    30
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Studiju darba izstrādē darba autors ir izvirzījis šādus secinājumus:
1. Uzņēmuma “Dizains un Druka” SVID analīze liecina, ka uzņēmums darbojas veiksmīgi, tam ir labs serviss, laba konkurētspēja, kā arī tas ir augošs, tādejādi tam piemīt daudz stiprās puses un iespējas, protams, arī vājās un draudi, taču tie nav tik spēcīgi.
2. Aptaujas rezultāti liecina, ka “Dizains un Druka” uzņēmumu nedaudz vairāk kā puse (51.6% no respondentu kopējā skaita) to neatpazīst, tas nozīmē, ka šim uzņēmumam ir lielas iespējas attīstīties un iegūt jaunus klientus.
3. Anketēšanas gaitā respondenti norādīja, ka uzņēmuma ‘’Dizains un Druka’’ nosaukums tiem asociējas tieši ar tiem darbības viediem, ar kuriem tas nodarbojās visvairāk.
4. Analizējot uzņēmuma struktūru, autore secināja, ka tā ir viegli saskatāma un uzņēmums nav veidots pārlieku sarežģīts.
5. Uzņēmuma ‘’Dizains un Druka’’ SVID analīze liecina, ka uzņēmumam ir konkrētas un spēcīgas stiprās puses, tādēļ tam ir liels potenciāls kļūt vēl veiksmīgākam.
6. Uzņēmuma viena no panākuma atslēgām ir individuāla pieeja katram klientam.
7. Anketēšanas rezultātā identificēto un potenciālo klientu profils atbilst jau esošajam klientu lokam.
8. Anketēšanas rezultātā aprakstītā mērķauditorija būtiski neatšķiras sniegtā klienta profila.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация