Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Tirgvedības un pārdošanas organizēšanas process uzņēmumā ...-
Tirgvedības un pārdošanas organizēšanas process uzņēmumā "Dizains un Druka"
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 4 | |
1. | UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” DARBĪBAS, IEKŠĒJĀS UN ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE | 6 |
1.1. | Uzņēmuma darbības veids, juridiskā forma, misija un struktūra | 6 |
1.2. | Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide | 8 |
2. | UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” MĀRKETINGA ELEMENTI | 12 |
2.1. | Produkta ārējais izskats un galvenās īpašības | 12 |
2.2. | Cenu veidošanās metodes un cenu izmantošana mārketinga aktivitātēs | 13 |
2.3. | Sadales un pārdošanas kanāli un preces virzība līdz gala patērētājam | 14 |
2.4. | Virzīšanas un komunikācijas metodes | 16 |
3. | UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” PĀRDOŠANAS PROCESA ORGANIZĒŠANA | 17 |
3.1. | Pārdošanas sistēma, tās novērtējums un organizatoriskā struktūra | 17 |
3.2. | Pārdošanas modelis un tā stipro un vājo pušu raksturojums | 19 |
4. | UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” PRODUKTA ANALĪZE | 21 |
4.1. | Produkta mērķauditorija un tās vajadzības | 21 |
4.2. | Pircēja pirkšanas lēmuma pieņemšanas process | 22 |
4.3. | Produkta stiprās īpašības, pārdošanas sarunu apraksts un analīze | 24 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 26 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS | 28 | |
PIELIKUMI | 30 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Studiju darba izstrādē darba autors ir izvirzījis šādus secinājumus:
1. Uzņēmuma “Dizains un Druka” SVID analīze liecina, ka uzņēmums darbojas veiksmīgi, tam ir labs serviss, laba konkurētspēja, kā arī tas ir augošs, tādejādi tam piemīt daudz stiprās puses un iespējas, protams, arī vājās un draudi, taču tie nav tik spēcīgi.
2. Aptaujas rezultāti liecina, ka “Dizains un Druka” uzņēmumu nedaudz vairāk kā puse (51.6% no respondentu kopējā skaita) to neatpazīst, tas nozīmē, ka šim uzņēmumam ir lielas iespējas attīstīties un iegūt jaunus klientus.
3. Anketēšanas gaitā respondenti norādīja, ka uzņēmuma ‘’Dizains un Druka’’ nosaukums tiem asociējas tieši ar tiem darbības viediem, ar kuriem tas nodarbojās visvairāk.
4. Analizējot uzņēmuma struktūru, autore secināja, ka tā ir viegli saskatāma un uzņēmums nav veidots pārlieku sarežģīts.
5. Uzņēmuma ‘’Dizains un Druka’’ SVID analīze liecina, ka uzņēmumam ir konkrētas un spēcīgas stiprās puses, tādēļ tam ir liels potenciāls kļūt vēl veiksmīgākam.
6. Uzņēmuma viena no panākuma atslēgām ir individuāla pieeja katram klientam.
7. Anketēšanas rezultātā identificēto un potenciālo klientu profils atbilst jau esošajam klientu lokam.
8. Anketēšanas rezultātā aprakstītā mērķauditorija būtiski neatšķiras sniegtā klienta profila.
…
Par savu prakses vietu tika izvēlēta laikrakstu iespiešanas, maketēšanas, poligrāfijas un to saistītu palīgdarbību pakalpojumu sniedzējs, sabiedrību ar ierobežotu atbildību ‘’Dizains un Druka’’(turpmāk SIA ‘’Dizains un Druka’’). Prakses vieta tika izvēlēta, balstoties uz tās atbilstību autores studiju programmai- Tirgvedība un radošais mārketings. Studentei šajā uzņēmumā bija iespēja strādāt gan digitālajā mārketingā, gan cenu izveidē, kā arī biroja administratora sfērā. SIA ‘’Dizains un Druka’’ ir uzņēmums, kas pārsvarā strādā vietējā tirgū un man bija iespēja palīdzēt pētīt un spert pirmos soļus arī ārzemju tirgū ar Printyourdesign.eu mājaslapu, sociālo mediju kontiem un ‘’Etsy’’ veikalu.
-
Bankas un personāla vadība, mārketinga politika Nord LB bankā
Отчёт по практике56 Управление, Реклама, маркетинг, Финансы, кредит
- Pārdošanas prakse
- Tirgvedības un pārdošanas organizēšanas process uzņēmumā "Dizains un Druka"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Bankas un personāla vadība, mārketinga politika Nord LB bankā
Отчёт по практике для университета56
Оцененный! -
Pārdošanas prakse
Отчёт по практике для университета15
-
Iestāžu darba organizācija un vadība
Отчёт по практике для университета62
-
Pārdošanas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета36
-
Prakses pārskats tiešās pārdošanas uzņēmumā
Отчёт по практике для университета46