Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:968939
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.12.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  ANALĪZES DAĻA    5
1.1.  ANALĪZES PRAKTISKĀ DAĻA    5
1.1.1.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS VISPĀRĪGAIS RAKSTUROJUMS LATVIJĀ    5
1.1.1.1.  Uzņēmējdarbības vide    5
1.1.1.2.  Uzņēmumi    5
1.1.1.3.  Biznesa uzsākšana    6
1.1.1.4.  Pasaules Bankas pētījums Doing Business    6
1.1.2.  BŪVNIECĪBAS NOZARE    9
1.1.2.1.  Būvniecības nozares attīstības tendences    9
1.1.2.2.  Būvniecības nozares darbaspēka raksturojums    10
1.1.2.3.  Būvniecības profesionālās izglītības piedāvājums    10
1.1.2.4.  Būvniecības importa un eksporta dinamika    11
1.1.2.5.  Būvniecības nozarē strādājošo vidējā darba alga    12
1.1.3.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    13
1.1.3.1.  Pamatdarbības virziens    13
1.1.3.2.  Darbinieku skaita un sastāva analīze    13
1.1.3.3.  Pārvaldes sistēma    13
1.1.3.4.  Uzņēmuma darbības vēsture    13
1.1.3.5.  SVID Analīze „ANGA”    14
1.2.  ANALĪZES TEORĒTISKĀ DAĻA    18
1.2.1.  Konkurētspējīgās priekšrocības pamats    18
1.2.1.1.  Efektivitāte    18
1.2.1.2.  Produkcijas kvalitāte    19
1.2.1.3.  Jaunievedumi    19
1.2.1.4.  Klientu vēlmju apmierināšana    20
1.2.2.  Konkurētspējīgas priekšrocības radīšana    21
1.2.2.1.  Konkurētspējīgas priekšrocības veidošana ar augstākas efektivitātes palīdzību    21
1.2.2.2.  Konkurētspējīgas priekšrocības veidošana, sasniedzot augstāku kvalitāti    22
1.2.2.3.  Konkurētspējīgas priekšrocības veidošana, ieviešot jaunievedumus    24
1.2.2.4.  Konkurētspējīgas priekšrocības veidošana, apmierinot klientu vēlmes    24
1.2.3.  Konkurētspējīgas priekšrocības ilgtspēja    25
2.  PROJEKTA DAĻA    27
2.1.  UZŅĒMUMA EFEKTIVITĀTES CELŠANA SAMAZINOT PRODUKTA SASTĀVDAĻU SKAITU    28
2.2.  UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJAS CELŠANA IEVIEŠOT JAUNIEVEDUMUS    31
2.3.  UZŅĒMUMA EFEKTIVITĀTES CELŠANA UZLABOJOT ALGU SISTĒMU    34
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    36
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    38
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
• Uzņēmējdarbības vide Latvijā pēc krīzes periodā ar katru gadu aizvien uzlabojās, kas ir spriežams pēc pasaules bankas Doing Business 2013 pētījumiem.
• Būvniecības nozare ir viena no nozīmīgākajām tautsaimniecības nozarēm ES un Latvijas ekonomikā gan pēc finanšu apgrozījuma, gan nodarbināto skaita.
• Pēdējo gadu laikā būvniecības nozarē mainās izpratne par nozari un tiek noteiktas jaunas prasības saistībā ar vides aizsardzību, energoresursu efektīvu izmantošanu, kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšanu un pielāgošanu mūsdienu sabiedrības vajadzībām.
• Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ANGA ir viens no pirmajiem uzņēmumiem Latvijā, kas nodarbojās ar kāpņu būvēšanu, un gadiem ejot, joprojām ir viens no tirgus līderiem Latvijā.
• SIA „ANGA” klientu loks ir šaurs – tie ir turīgie pasūtītāji, kuri savos objektos algo dizainerus un, kuriem ir svarīgas detaļas un kvalitāte, bieži arī izstrādājuma novitāte.
• Uzņēmumam „ANGA” būtiskākā priekšrocība ir pieredze nozarē, kas ir pamats uzņēmuma sekmīgai darbībai vairāku gadu garumā.
• Latvijas tirgū „ANGA” ir stabils uzņēmums, bet, lai iegūtu lielāku pārsvaru pār saviem konkurentiem ir jāveido konkurētspējīgas priekšrocības.
• Konkurētspējīgo priekšrocību veido četri faktori - efektivitāte, kvalitāte, jaunievedumi un klientu vēlmju apmierināšana.
• Konkurētspējīgās priekšrocības ilgtspēja ir atkarīga no tās atdarināšanas barjerām, konkurentu spējam un nozares vispārējās dinamikas.

Priekšlikumi:
• Zinot, ka viena produkta izstrādes process ir pārāk piesātināts ar sastāvdaļām , kas krasi ietekmē operāciju skaitu un montāžas laiku, ir jāsamazina esošā produkta sastāvdaļu skaitu. Ņemot vērā, ka sastāvdaļu skaits ir ļoti liels, pat mazs sastāvdaļu skaita samazinājums var sniegt uzņēmumam acīmredzamus uzlabojumus. Samazināt var tikai to sastāvdaļu skaitu, kuras nav tik svarīgas klientam un kuru skaita samazinājumu klients varbūt pat nepamanītu. Protams, ņemot vērā, lai šis samazinājums krasi neietekmētu galaprodukta kvalitāti un dizainu. Veicot šādas nelielas izmaiņas uzņēmums uzlabos savu darba ražīgumu, kā arī iegūs konkurētspējīgu priekšrocību pār konkurentiem, jo ne katrs konkurentu uzņēmums spēs izstrādāt tik augstas kvalitātes produktu tik ātrā laika posmā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация