Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:880455
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma raksturojums no juridiskā viedokļa    4
1.2.  Uzņēmuma vēsture    5
1.3.  Uzņēmuma misija    6
1.4.  Uzņēmuma mērķu raksturojums    7
2.  uzņēmuma vides analīze    10
2.1.  uzņēmuma vides analīze izmantojot SVID metodi    10
3.  Konkurentu analīze    12
3.1.  Produkta dzīvotspēja un virzīšana tirgū    12
3.2.  Konkurentu analīze    14
4.  Uzņēmuma vadības stratēģija    16
4.1.  uzņēmuma vadības līmeņi    16
4.2.  Plānošanas darba organizācija uzņēmumam    17
4.3.  Pieeja uzņēmuma vadīšanai    18
4.4.  Vadīšanas stils uzņēmumā    19
5.  Uzņēmuma informācijas sistēma    21
5.1.  Uzņēmuma formālās informācijas procesi    21
5.2.  Uzņēmuma neformālās informācijas procesi    22
5.3.  Informācijas sistēmas tehniskais nodrošinājums    23
5.4.  Secinājumi un priekšlikumi par problēmām informācijas apmaiņas procesā uzņēmumā    24
6.  Personālmenedžments    25
6.1.  Personāla jautājumu risināšana uzņēmumā    25
6.2.  Personāldaļas praktiskā darbība, veiktās funkcijas    25
6.3.  Personāla izpratne par darba pienākumiem, darba attiecībām, tā motivētību darbam    27
6.4.  Darba likumdošana uzņēmumā    29
7.  Uzņēmuma kultūra    31
7.1.  Uzņēmuma atpazīstamība sabiedrībā    31
7.2.  Uzņēmuma raksturojums no mārketinga komunikāciju viedokļa    33
7.3.  Uzņēmuma mikroklimata puses    34
7.4.  Uzņēmuma kultūras modelis    35
8.  Ieteikumi uzņēmuma darba uzlabošanai    37
  Secinājumi    39
  Izmantotās literatūras saraksts    40
Фрагмент работы

Mūsdienu komercbanka ir universāls finansu uzņēmums, kas sniedz plašu finansu pakalpojumu klāstu. Tā piesaista naudu no iedzīvotājiem, uzņēmumiem, organizācijām, citam finansu iestādēm un iegulda šo piesaistīto naudu finansu aktīvos – izsniedz kredītus, iegulda vērtspapīros, nogulda citās bankās, iegulda peļņu nesošos uzņēmumos, tirgojas savā vai klienta vārdā ar ārvalstu valūtu, vērtspapīriem, kā arī veic citas finansu operācijas. Mūsdienās neviena uzņēmējdarbības nozare nevar pastāvēt bez bankas, atliek vienīgi izvēlēties savai darbībai pievilcīgāko un drošāko.
Šajā prakses darbā tiek aprakstīta A/S Hansabanka - viena no vadošajām Latvijas komercbankām
Patstāvīgā pētījuma mērķis ir izpētīt A/S Hansabanka pozīciju tirgū, novērtēt bankas pakalpojumu līmeni un kvalitāti, izanalizēt iekšējo un ārējo vidi, to ietēmējošos faktorus un sniegt priekšlikums un ieteikumus.
Mērķa sasniegšanai tika veikti sekojošie uzdevumi:
1. Uzņēmuma apraksts;
2. Veikta uzņēmuma vides analīze;
3. Veikta produkta dzīvotspēja un virzīšana tirgū analīze;
4. Raksturota uzņēmuma vadības stratēģija;
5. Aprakstīta uzņēmuma informācijas sistēma;
6. Raksturota personālmenedžmenta darbība;
7. Raksturota uzņēmuma kultūra;
8. Izstrādāti ieteikumi uzņēmuma darba uzlabošanai.
Rakstot prakses darbu tika izmantoti 6 literatūras avoti. Informācija tika ņemta no bankas darbības pārskatiem, bankas bukletiem un citiem bankas nepublicētiem materiāliem, kā arī grāmatām. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация