Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:376644
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  UZŅĒMUMA UN TĀ DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    3
2.  UZŅĒMUMA SNIEGTIE PAKALPOJUMI, FUNKCIJAS UN TO RAKSTUROJUMS    4
2.1.  RESTORĀNS    6
3.  UZŅĒMUMA PRODUKTA, PAKALPOJUMU NOIETA/PIEPRASĪJUMA DINAMIKA, SEZONALITĀTE    8
4.  UZŅĒMUMA ORGANIZATORISKĀS STUKTŪRAS RAKSTUROJUMS    9
4.1.  UZŅĒMUMA STRUKTŪRVIENĪBAS UN TO SAVSTARPĒJĀ HIERARHIJA    9
4.2.  DARBA UZDEVUMI    9
4.3.  SADARBĪBA    10
5.  UZŅĒMUMA DARBĪBU RAKSTUROJOŠIE RĀDĪTĀJI    12
5.1.  APGROZĪJUMS    12
5.2.  APKALPOTO KLIENTU UN SNIEGTO PAKALPOJUMU SKAITS    12
6.  UZŅĒMUMA PERSONĀLA UN DARBA ORGANIZĀCIJAS RAKSTUROJUMS    14
6.1.  PERSONĀLA ATLASE    14
6.2.  DARBINIEKU SKAITS, TO ATBILSTĪBA UZŅĒMUMĀ VEICAMAJĀM FUNKCIJĀM    14
6.3.  RESTORĀNA DARBINIEKU DARBA UZDEVUMI UN PIENĀKUMI    15
7.  UZŅĒMUMA VIETA TIRGŪ, GALVENIE KONKURENTI, UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU UN CENU SALĪDZINĀJUMS AR KONKURENTIEM    17
8.  PRAKTIKANTA VEIKTIE PIENĀKUMI UN FUNKCIJAS    19
8.1.  PROBLĒMAS AR KURĀM SASKĀROS VAI NOVĒROJU    21
9.  SECINĀJUM    22
10.  PRIEKŠLIKUMI    23
11.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    24
Фрагмент работы

9. SECINĀJUMI
1. Viesnīcas galvenie ienākumi ir viesu izmitināšana, ēdināšanas pakalpojumi un konferenču, pasākumu rīkošana.
2. Viesnīca „Avalon” atrodas Vecrīgā un tāpēc tai ir ļoti daudz spēcīgu konkurentu.
3. Viens no viesnīcas galvenajiem mērķiem noteikti ir piesaistīt darījuma tūristus, kuri labrāt viesnīcā izvēlas izīrēt konferenču telpas, kas sniedz viesnīcai labus ienākumus.
4. ‘’Avalon’’ ir liels konkurents starp citām 4 * viesnīcām tieši konferenču telpu daudzuma un lieluma ziņā, jo spēj uzņemt tajās līdz 300 personām.
5. Viesnīca aktīvi meklē veidus, kā piesaistīt viesus nakšņot ilgāk viesnīcā par 1 vai 2 naktīm, piemēram šobrīd viesnīcas mājaslapā ir akcija- nakšņo 3 naktis un 4.nakts ar 15 % atlaidi, kas manuprāt ir ļoti labs mārketinga triks.
6. Viesnīcai ir labas kvalitātes restorāns un banketu serviss, kas ir kā patīkams bonuss konferenču starplaikos.
7. Viesnīcas nummuriņa cenā ir iekļautas arī brokastis un vakariņas, ja viesis nummuriņu reserve caur viesnīcas mājaslapu, kas ir ļoti patīkams bonuss un nav pieejams gandrīz nevienā viesnīcā.
8. Viesnīcai ir pietiekoši liels nummuru noslogojums praktiski cauru gadu un pēc restorāna menedžeres teiktā, viesnīcā nav novērojama izteikta nesezona.
9. Viesnīca atrodas ļoti izdevīgā vietā, pašā Vecrīgā, ar labu transporta satiksmi uz lidostu, kā arī blakus autoostai un vilciena stacijai, kas ir izdevīgi biznesa cilvēkiem, kas nevēlas tālus pārbraucienus.
10. Viesnīcai ir labi izstrādāta mājaslapa ar plašu informāciju par visiem viesnīcas pakalpojumiem 3 valodās.
11. Viesnīcas liels atbalstītājs ir ‘’Live Riga’’, kas arī sniedz reklāmu ‘’Avalon’’ viesnīcai un piesaista ārzemju tūristus uz Rīgu īpaši vasaras sezonā.
12. Viesnīca piedāvā arī pieejamību cilvēkiem ar kustību traucējumiem, ir iespēja iekļut ar ratiņkrēslu gan pie ieejas, gan liftā, kā arī ir pieejami speciāli nummuriņi cilvēkiem ar kustību traucējumiem, kas arī sniedz viesnīcai sava veida priekšrocības.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация