Darba uzdevums:
Izvēlēties vienu e-biznesa vietni un analizēt tās piemērotību dažādām klientu kategorijām, norādot sistēmas atbalstošās funkcijas dotajai klientu kategorijai.
Izvēlētā e-biznesa vietne: Interneta veikals http://220.lv/lv/
1. Impulsīvie pircēji
Impulsīvs pircējs noteikti iegādātos kaut ko šajā interneta veikalā, jo tiek publicētas dažādas reklāma, kas pircējiem šķiet pievilcīgas, tā kā katrs noteikti vēlās iegādāties preces par maksimāli zemāku cenu, tad vārds “atlaides”, kuram klāt ir norādīts iespaidīgs skaitlis, ir tieši tas, kas uzrunā ļoti lielu patērētāju daļu. Aplūkojot visu piedāvājumu, patērētājs noteikti var atrast kaut ko, kas viņam ir vajadzīgs vai, gluži pretēji – īsti nav vajadzīgs, bet, ja ir tik liela atlaide, tad noteikti vajag iegādāties. Protams, šādas reklāmas ir ļoti mānīgas, jo parasti reklāmās ir rakstīts, ka atlaides ir “līdz” kādam noteiktam skaitlim - tas var nozīmēt arī to, ka dažām precēm tiešām ir 80% atlaide, bet pārējām tā ir krietni zemāka, bet tas vairs nav tik svarīgi, jo patērētāja uzmanība un interese jau ir piesaistīt.