Kursa darba mērķis :
uz teorētisko materiālu bāzes izvērtēt Glezniecības un sietspiedes studijas „Peahen” tēla veidošanas procesu.
Uzdevumi:
Noskaidrot tēla būtību, īpašības un tā lomu organizācijas komunikācijā;
Izpētīt kādus instrumentus organizācijas pielieto sava tēla veidošanai;
Izvērtēt sabiedrisko attiecību lomu organizācijas tēla veidošanā;
Izpētīt ar kādiem līdzekļiem sabiedriskās attiecības veido organizācijas tēlu;
Izanalizēt Glezniecības un sietspiedes studijas „Peahen” tēla veidošanas metodes un līdzekļus.
. Organizācijas tēls ir subjektīvs attieksmju un emociju kopums, kas laika gaitā izveidojies par kādu organizāciju un ar kuru palīdzību cilvēki to atceras, runā par to un vērtē. Tēls nekad nav sastindzis, tas nemitīgi jāattīsta un jāmeklē veidi kā to prezentēt mērķgrupām. Tēla veidošanai organizācijas izmanto tādus instrumentus kā zīmola veidošana, reklāma un sabiedriskās attiecības.
Sabiedriskās attiecības ir viena no galvenajām organizācijas komunikācijas funkcijām un to mērķis ir iepazīstināt nozīmīgākās mērķgrupas ar organizāciju, veidojot un nepārtraukti attīstot spēcīgu organizācijas tēlu. Sabiedrisko attiecību uzdevums ir radīt sapratni par organizāciju un uzticību tai. Kultūras organizāciju tēla veidošanā sabiedriskajām attiecībām ir noteicošā loma.…