Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
3,49
Экономия:
0,56 (16%)
Со скидкой*:
2,93
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:683309
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Tirgzinības, koncepcijas, mix, funkcijas un jēdzieni
Definīcija – īstās preces pārdošana īstajam klientam īstajā laikā un vietā par īsto cenu, apmierinot patērētāju vajadzības, produktu ražojot, sadalot un mainot, darot to labāk par konkurentiem.
Mērķis – gūt peļņu apmierinot patērētāja vajadzības
Objekti – preču un pakalpojumu radīšana, virzīšana tirgū un piegāde
Jēdzieni: 1) Prece – darba rezultāts, kas apmierina patērētāju vajadzības un tiek piedāvāts tirgū 2) Patērētāju vērtējums – V=ieguvums/izmaksas, uzd. Paaugstināt ieguvumu, samaz. izmaksas 3)Darījums – vēlamā produkta iegūšana ar maiņas nosacījumiem 4)Maiņa - vēlamā produkta iegūšana maiņas procesā pret ekvivalentu produktu/maksāšanas līdzekli 5)Vēlme – cilvēka tieksme pēc kaut kā 6)Vajadzība – prasība pēc kaut kā 7)Pieprasījums – naudas izteiksmē izteikta vajadzība
Mix – m. pasākumu kopums labvēlīgas patērētāju attieksmes veidošanā pret piedāvājumu – produkcija, cena, vieta, promocija



1. Tirgzinības, koncepcijas, mix, funkcijas un jēdzieni
Koncepcijas – sistematizēti, apkopoti uzskati par procesu, parādību 1)Produkcijas – plaši pieejams produkts par zemām/mērenām cenām - Jāpalielina ražošanas efektivitāte un jāpilnveido produkta sadale 2)Produkta – labākas kvalitātes produkts ar ērtāku lietošanu, dizainu, iesaiņojumu – jāsasniedz augsta kvalitāte 3) Pārdošanas – pirks pietiekamā apjomā, ja virzīs tirgū, stimulēs realizāciju 4)Pircēja – ražošanu un realizāciju piemērot patērētāju vajadzībām un pirkumu vērtējumam, pārspējot konkurentus 5)Sociālā – patērētāju vajadzibu apmierināšana, zinot s-bas labklājības līmeni un intereses
Funkcijas – 1)Analīze – inform. Izpēte, vākšana 2)Plānošana 3)Organizēšana – plānu realizēšana, ieviešana praksē 4)Kontrole – plānu izpilde un koriģēšana

2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
Plānošanas process – m. iespēju analīze, mērķa tirgus noteikšana, m. stratēģija, stratēģijas programma, procesu kontrole
SBV – veiksmīgai m. procesu plānošanai, pazīmes: stratēģiska plānošana, konkurenti, savas finanses un vadība
Portfolio modeļi – izmanto SBV analīzei: BKGM, GE, ARTHUR D. LITTLE
BKGM - Norāda uz attiecību tirgus izaugsme/tirgus daļa, izmanto tirgus situācijas analīzē
GE – nosaka tirgus pievilcību un biznesa stiprumu
Ansofa modelis – nosaka uzņēmuma augšanas vai attīstības stratēģiju
2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
3. Pircēju uzvedība patēriņā un izmantotāju tirgū
Patēriņa tirgus – preču un pakalpojumu tirgus, kurā pirkumus veic personas, ģimenes individuālai lietošanai.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Mārketings”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/683309

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация