SECINĀJUMI
Ļoti izplatīts ir popkultūras tūrisms, kas saistīts ar kino un mūzikas industriju
Budžetā lielāku daļu atvēl ceļa izdevumiem, lai aizbrauktu uz tālāku vietu, nevis izbaudītu labāku servisu
Nereti izvēlas spontānus ceļojumus, kuros nereti dodas ar draugiem
Galamērķa izvēli ietekmē influenceri un to atsauksmes par dažādām vietām un pakalpojumiem
Neizvēlas jau gatavas ceļojumu paketes, bet plāno to paši un nereti izvēlas to darīts paša ceļojuma laikā
Ceļot izvēlas, lai gūtu jaunu pieredzi, iepazītu dažādus cilvēkus, apgūtu kultūras un paplašinātu skatījumu
IETEIKUMI
Uzņēmumiem nodrošināt vieglu pieejamību digitālajā pasaulē
Mārketinga stratēģijā izmantot influencerus dažādās interneta platformās, piemēram, Instagram, Facebook, TikTok u.c.
Sadarboties ar kino un mūzikas industriju, lai apmiernātu fanu vēlmi apmeklēt populāru seriālu filmēšanas vietas utt.
Veidot unikālus un vienreiz iespējamus ceļojumus, kas pēc tam vairs nebūs pieejami
…