Prototipa izveide un finansējuma atrašana
Produkta izstrāde var ilgt vairākus gadus, piemēram, ja vēlaties tirgū ieviest jaunu kosmētikas līdzekli vai inovatīvu tehnoloģiju, kas top eksperimentējot un testējot.
Kas attiecas uz finansējumu – ja nav nepieciešamas lielas investīcijas, var iztikt ar pašu kapitālu, tomēr lielākajai daļai mazo un vidējo uzņēmumu ir nepieciešams papildu finansējums.
Iespējas – ES programmu ietvaros pieejamie līdzekļi, investoru piesaiste, granti uzņēmumiem, aizņēmums bankā, galu galā – pat konkursi, kur vairāku ideju autori sacenšas par finansējuma iegūšanu. Vislabāk ir izmēģināt visas iespējas.
Galaprodukta izstrāde
Lai gan jums jau ir prototips, šajā posmā vēl iespējamas ļoti daudzas pārmaiņas un produkta pieslīpēšana. Iespējams, ka savi nosacījumi būs investoram, tāpēc jārēķinās ar pietiekamiem laika resursiem, bet finiša līnija, pie kuras pieturēties, noteikti jānosaka.
Mārketinga un reklāmas aktivitātes
Šis var šķist vienkāršākais punkts, ņemot vērā visu to darbu, kas jau ir aiz muguras, kā arī faktu, ka jums ir izdevies radīt lielisku produktu. Taču nepareizi izvēlēta mārketinga stratēģija to var diezgan ātri nogremdēt. T
Rūpīgi jāpārdomā, vai stratēģiju veidos un īstenos jūsu uzņēmuma darbinieki, vai varbūt labāk to uzticēt profesionāļiem, kuri jau īstenojuši veiksmīgas kampaņas.
Noteikti painteresējieties par atsauksmēm, kā arī veiciet cenu aptauju – varbūt jūsu produkts ir tik unikāls un interesants, ka kāda aģentūra ir ar mieru tā virzīšanu tirgū uzņemties par mazākām izmaksām, pretī iegūstot lielisku papildinājumu savam portfolio.
…