Презентация
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze-
Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
Organizācijas tēla teorētiskie aspekti | ||
Organizācijas iekšējā un ārējā tēla analīze | ||
Rekomendācijas organizācijas tēla nostiprināšanai un uzlabošanai |
Rekomendācijas organizācijas tēla nostiprināšanai un uzlabošanai un iespējamā rīcība rekomendāciju ieviešanai praksē
Turpināt veidot pārdomāta un pozitīva organizācijas tēla nostiprināšanos sabiedrībā, kas īpaši domā par oriģinalitāti, inovācijām un klientu apmierinātību un interesēm (Pozitīvu atsauksmju publicēšana internetvidē, veikt klientu apmierinātības aptaujas, esošo pasākumu apmeklētības analīze, statistikas datu apkopošana , lai zinātu uz ko vērst turpmāko pasākumu tematiku)
Organizācijai vajadzētu vērst uzmanību uz sociālās atbildības demonstrēšanu - stingrāk kontrolējot nepilngadīgo neielaišanu klubā, un skaņas izolāciju, lai netraucētu apkārt dzīvojošo iedzīvotāju nakts mieru. Kā arī nodrošināt lielāku kontroli un sabiedriskās kārtības nodrošināšanu, ārpus kluba teritorijā(smēķētavā, mašīnu stāvlaukumā), lai lauztu sabiedrības stereotipus par vadības nespēju uzņemties atbildību un līdzību ar kluba “ideja” neorganizēto darba kultūru.
Tā kā organizācija spējusi atjaunot klientu uzticību atpūtas uz izklaides nozares sniegtajiem pakalpojumiem, uzņēmumam svarīgi attaisnot cerības, nepievilt sabiedrību un noturēt uzstādīto latiņu. Veikt preventīvos pasākumus jaunu klientu piesaistīšanā un esošo klientu saglabāšanā.(iespēja piesaistīt apkārtējo novada publiku, jāveido sabiedrības izpratne, attieksme un tolerances līmenis)
Respektēt klientu vēlmes un nostāju (pirms foto uzņemšanas pajautāt vai klients vēlas uzņemt foto, lai tas tiktu publiskots internetvidē)
Rekomendācijas organizācijas tēla nostiprināšanai un uzlabošanai un iespējamā rīcība rekomendāciju ieviešanai praksē
Vairāk jāvērš uzmanība uz darbinieku apmierinātību un motivēšanu, iesaisti lēmumu pieņemšanā, plānošanā un korporatīvās kultūras attīstīšanu (kopīgas apspriedes, ideju uzklausīšana, apmierinātības anketas, darbinieku lojalitātes pētījumi)
Nostiprināt uzņēmuma logo un nosaukuma atpazīstamību (Uz mājas lapā publicētajiem foto atspoguļot uzņēmuma logo, kas veicinātu popularitāti, un publisko atpazīstamību)
…
Saturs: Organizācijas tēla teorētiskie aspekti Organizācijas "Cita Opera"iekšējā un ārējā tēla analīze Rekomendācijas organizācijas tēla nostiprināšanai un uzlabošanai Iespējamā rīcība rekomendāciju ieviešanai praksē Pētījuma mērķis – izpētīt uzņēmuma “Cita Opera” galvenos tēla veidojošos elementus, veicot tēla analīzi un novērtēšanu, lai noteiktu nepieciešamās izmaiņas tēla pilnveidei. Darba uzdevumi ir: Izpētīt un definēt organizācijas tēla teorētiskos aspektus Izmantojot novērojuma pētījuma metodi - analizēt organizācijas tēlu caur medijiem atspoguļoto informāciju, kā arī veicot tiešo novērojumu, izmantojot uzņēmumu sniegtos pakalpojumus, apmeklējot kādu no rīkotajiem pasākumiem Izmantojot intervēšanas metodi, noskaidrot organizācijas darbinieku un vadības viedokli, par uzņēmuma tēlu Apkopot secinājumus un formulēt priekšlikumus uzņēmuma tēla pilnveidei un nostiprināšanai, kā arī sniegt rekomendāciju iespējamo rīcību ieviešanai praksē Pētījuma metodes - Pētījumā tika izmantota kvalitatīvā, pētnieciskā pieeja, izmantojot daļēji strukturēto interviju un slēpto novērošanas metodi. Pētījuma praktiskā nozīme. Pētījuma rezultātos ir ieinteresēts uzņēmums “Cita Opera”
- Masu ražošanas uzņēmuma vadīšana
- Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze
- Uzņēmuma "Y" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmuma "Y" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Презентация для средней школы7
-
Masu ražošanas uzņēmuma vadīšana
Презентация для средней школы16
-
Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā
Презентация для средней школы11
-
Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze
Презентация для средней школы18
-
Vadītājs, tā nozīme uzņēmuma veiksmīgā darbībā. Vadītāja lomas un vadītājam nepieciešamās īpašības
Презентация для средней школы9