Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 15.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 16.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 17.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite telemārketinga kompānijā', 18.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    2
1.  UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀ DARBĪBA    3
1.1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS UN ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    3
1.2.  UZŅĒMUMA PĀRDOŠANAS ORGANIZĀCIJA    3
1.3.  PAKALPOJUMU SORTIMENTS UN RAKSTURLIELUMI    4
1.4.  UZŅĒMUMA PIRCĒJI / KLIENTI UN KONKURĒTSPĒJA TIRGŪ    5
2.  KAS IR TELEMĀRKETINGS UN TĀ NOZĪME LATVIJĀ    8
3.  UZŅĒMUMA TIRDZNIECĪBAS DARBA ORGANIZĀCIJA    11
3.1.  PĀRDOŠANAS VADĪBAS MĒRĶI    11
3.2.  MOTIVĀCIJAS IETEKME UZ PĀRDOŠANAS PROCESU    11
3.3.  PĀRDOŠANAS VADĪBAS STILS UN STANDARTI    12
3.4.  PĀRDOŠANAS DARBA PLĀNOŠANA UN KONTROLE    12
3.5.  PIRCĒJU APKALPOŠANAS PROCESA ORGANIZĀCIJA    12
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    14
  PIELIKUMI    15
Фрагмент работы

Lai varētu veiksmīgi komunicēt ar klientiem un pircējiem, katram no 12 SIA „TM GROUP” darbiniekiem ir veikta individuāla apmācība klienta apkalpošanā pa tālruni. No tā, cik precīzi, operatīvi, skaidri un tieši, telemārketinga operators, veic sarunu ar pircēju, ir atkarīgi uzņēmuma pārdošanas apjomi un peļņa. Uzņēmumā regulāri notiek darbinieku kopsapulces par jaunu mērķu nospraušanu, kad ir sasniegti iepriekš nospraustie mērķi. Katrs darbinieks individuāli, un komanda kopā, cenšas, pēc iespējas veiksmīgāk sasniegt mērķi un iekļauties termiņos.
Uzņēmuma pārdošanas iespējas attīstās, regulāri un periodiski, uzņēmumam ir jauns klients, kura produktu ir nepieciešams pārdot pircējiem. To sauc par kampaņu, kuras ietvaros ir jāizpilda klienta nosacījumu, un metodes ar kādām pārdot klienta produktu iepriekš definētai mērķu auditorijai. Pirms katras kampaņas, uzņēmuma klients, SIA „TM GROUP” 12 darbiniekiem, veic speciālas apmācības par klienta produktu un pārdošanas metodēm. Pēc apmācībām, katrs darbinieks individuāli veic zvanus definētai mērķu auditorijai un piedāvā iegādāties klienta produktu. Veiktās sarunas ir iespējams noklausīties. Telemārketinga operatori, kopā ar vadītāju, periodiski klausās sarunas ierakstus un analizē sarunas lai uzlabotu telemārketinga operatora darba kvalitāti un izaugsmi, kas ietekmē pārdošanas procesu. Katram telemērketinga operatoram ir noteikts grafiks, cik pasūtījumiem jābūt veiktiem vienā dienā vai vienā stundā.…

Коментарий автора
Atlants