-
Prakses atskaite telemārketinga kompānijā
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 2 | |
1. | UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀ DARBĪBA | 3 |
1.1. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS UN ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA | 3 |
1.2. | UZŅĒMUMA PĀRDOŠANAS ORGANIZĀCIJA | 3 |
1.3. | PAKALPOJUMU SORTIMENTS UN RAKSTURLIELUMI | 4 |
1.4. | UZŅĒMUMA PIRCĒJI / KLIENTI UN KONKURĒTSPĒJA TIRGŪ | 5 |
2. | KAS IR TELEMĀRKETINGS UN TĀ NOZĪME LATVIJĀ | 8 |
3. | UZŅĒMUMA TIRDZNIECĪBAS DARBA ORGANIZĀCIJA | 11 |
3.1. | PĀRDOŠANAS VADĪBAS MĒRĶI | 11 |
3.2. | MOTIVĀCIJAS IETEKME UZ PĀRDOŠANAS PROCESU | 11 |
3.3. | PĀRDOŠANAS VADĪBAS STILS UN STANDARTI | 12 |
3.4. | PĀRDOŠANAS DARBA PLĀNOŠANA UN KONTROLE | 12 |
3.5. | PIRCĒJU APKALPOŠANAS PROCESA ORGANIZĀCIJA | 12 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 13 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 14 | |
PIELIKUMI | 15 |
Lai varētu veiksmīgi komunicēt ar klientiem un pircējiem, katram no 12 SIA „TM GROUP” darbiniekiem ir veikta individuāla apmācība klienta apkalpošanā pa tālruni. No tā, cik precīzi, operatīvi, skaidri un tieši, telemārketinga operators, veic sarunu ar pircēju, ir atkarīgi uzņēmuma pārdošanas apjomi un peļņa. Uzņēmumā regulāri notiek darbinieku kopsapulces par jaunu mērķu nospraušanu, kad ir sasniegti iepriekš nospraustie mērķi. Katrs darbinieks individuāli, un komanda kopā, cenšas, pēc iespējas veiksmīgāk sasniegt mērķi un iekļauties termiņos.
Uzņēmuma pārdošanas iespējas attīstās, regulāri un periodiski, uzņēmumam ir jauns klients, kura produktu ir nepieciešams pārdot pircējiem. To sauc par kampaņu, kuras ietvaros ir jāizpilda klienta nosacījumu, un metodes ar kādām pārdot klienta produktu iepriekš definētai mērķu auditorijai. Pirms katras kampaņas, uzņēmuma klients, SIA „TM GROUP” 12 darbiniekiem, veic speciālas apmācības par klienta produktu un pārdošanas metodēm. Pēc apmācībām, katrs darbinieks individuāli veic zvanus definētai mērķu auditorijai un piedāvā iegādāties klienta produktu. Veiktās sarunas ir iespējams noklausīties. Telemārketinga operatori, kopā ar vadītāju, periodiski klausās sarunas ierakstus un analizē sarunas lai uzlabotu telemārketinga operatora darba kvalitāti un izaugsmi, kas ietekmē pārdošanas procesu. Katram telemērketinga operatoram ir noteikts grafiks, cik pasūtījumiem jābūt veiktiem vienā dienā vai vienā stundā.…
Mūsdienās, kad uzņēmumi izsludina darba piedāvājumus, tiem ir ļoti aktuāls jautājums: vai pretendentiem uz vakancēm ir darba pieredze? Tas, visbiežāk, ir ļoti liels šķērslis jauniešiem, kuriem ir jaunas zināšanas un izglītība, bet nav darba pieredze, lai pretendētu uz vakancēm. Lai mazinātu šādas nepilnības, bieži vien, skolas savās mācību programmās iekļauj prakses laiku, kad skolēnam, studentam ir iespēja parādīt savas zināšanas praksē un iegūt pieredzi. Uzņēmums „TM GROUP” – telemārketinga kompānija ir lielisks uzņēmums, kurā mārketinga un tirdzniecības students var parādīt savas zināšanas un iegūt pieredzi. Autore veica prakses pienākumus uzņēmumā „TM GROUP” un iepazinās ar uzņēmuma saimniecisko darbību un novērtēja:
Nav pielikuma Nr.1