Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.03.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū', 16.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Inovāciju un uzņēmējdarbības vadības katedra    1
  Jēdziena “organizācijas vērtības” definējums    3
  Organizatorisko vērtību definēšana un realizēšana    6
  SIA “Bite Latvija” uzņēmuma vērtību analīze    9
  SIA “Tele2” uzņēmuma vērtību analīze    10
  SIA “Latvijas Mobilais Telefons” uzņēmuma vērtību analīze    11
  Secinājums par SIA “Bite Latvija”, SIA “Tele2”, SIA “Latvijas Mobilais Telefons” uzņēmumu vērtībām    12
  Kopējais secinājums    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Фрагмент работы

Kopējais secinājums
Autore secina, ka organizatoriskās vērtības ir pamats visai organizācijas struktūrai, iekšējai un ārējai komunikācijai, darbības virzienam, organizatorisko lēmumu pieņemšanai. Organizācijas vērtības tiek definētas izejot no tā kā uzņēmumu redz īpašnieki, ieinteresēto pušu pārliecība, kā tieši šī elementi nodrošinās organizācijas mērķu sasniegšanu. Vērtību realizācija notiek caur visām uzņēmuma darbības jomām - personāla vadības procesos, sadarbībā ar klientiem, ar sabiedrību, piegādātajiem, biznesa partneriem. Vērtības ir iekļautas organizatoriskajos mītos, stāstos, saukļos, misijās un redzējumos, gada pārskatos, telpu projektēšanā, tīmekļa vietnē pieejamā saturā, visos organizācijas pieņemtajos lēmumos. Tika izpētītas 3 Latvijas organizācijas – SIA “Bite Latvija”, SIA “Tele2”, SIA “Latvijas Mobilais Telefons”. Pētījuma gaitā tika noteiktas kopējas vērtības - attīstība, inovācijas, komunikācija. Uzņēmumu minētas vērtības tika sadalītas pēc mērķauditorijas - iekšējas un ārējas ieinteresētas personas. Uzņēmumi balsta iekšējo politiku uz godīguma, komandas darba, rīcības un attīstības. Sadarbība ar biznesa partneriem un sabiedrību balstās uz atvērtības, godīguma un rīcības. 

Коментарий автора
Atlants