Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 1.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 2.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 3.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 4.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 5.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 6.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 7.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 8.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 9.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 10.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 11.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 12.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 13.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 14.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 15.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 16.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 17.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 18.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 19.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 20.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 21.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 22.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 23.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 24.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 25.
  • Реферат 'Industrijas analīze. Specializēts ģitāru veikals', 26.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saturs    2
  Ievads    4
1.  Produkta raksturojums    5
1.1  Produkta definējums    5
1.2.  Produkta īpatnības    5
1.3  Mērķauditorija    5
1.4  Uzņēmuma piedāvātie produkti    6
1.4.1.  Uzņēmuma piedāvātās preces    6
1.4.2.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi    7
2.  Vispārējs industrijas raksturojums    8
2.1.  Industrijas robežas    8
2.2.  Iekļūšanas barjeras    8
2.3.  Iziešanas barjeras    8
2.4.  Svarīgākie resursi, kas tiek izmantoti industrijā    8
2.5.  Faktori, kas nodrošina uzņēmuma panākumus industrijā    9
2.6.  Tradīcijas valstī, reģionā    9
2.7.  Industrijas attīstības fāze    9
2.8.  Valsts politika, regulējums industrijā    10
2.9.  Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte    10
2.10.  Saistības un papildinošas industrijas    10
3.  Konkurentu analīze    11
3.1.  Tiešie konkurenti    11
3.2.  Netiešie konkurenti    12
3.3.  Potenciālie konkurenti    13
4.  Statistisko datu analīze    14
4.1.  Industrijas apgrozījums    14
4.2.  Industrijas lielums    15
4.3.  Pieprasījumu tieši un netieši ietekmējoši faktori    16
4.3.1.  COVID-19 ietekme: Mājsaimniecību ienākumi    16
4.3.2.  Interneta pieejamība dažāda tipa mājsaimniecībās gada sākumā    17
4.4.  Personāla izmaksas (tūkst. Eiro)    17
4.5.  Makroekonomiskie dati    18
5.  Iespējas un draudi    20
  Secinājumi    21
  Izmantotie avoti    22
  Pielikums    23
Фрагмент работы

Šajā darbā tiks apskatīta autora izvēlētās biznesa idejas industrijas analīze. Biznesa ideja
sevī iekļauj iesākumā nelielu mazumtirdzniecības mūzikas instrumentu – akustisko un elektrisko
ģitāru, basģitāru un ukuleļu- tirdzniecību un nomu. Paplašinoties biznesam, klientiem tiktu
piedāvāta iespēja pārdot savu nolietoto ģitāru veikalam, kam nepieciešamības gadījumā veiktu
bojājumu remontu, un to tirgotu veikalā kā mazlietotu vai lietotu preci.
Šī biznesa ideja balstās uz darba autora hobiju un interesēm brīvajā laikā – ģitārspēli. Ļoti
nozīmīgi ir brīvajā laikā ne tikai atpūsties, bet izmantot to arī lietderīgi, tādēļ daudzi cilvēki meklē
hobijus, piemēram, apgūst kādu mūzikas instrumentu, visbiežāk tā ir tieši ģitāra.
Diemžēl autors ir novērojis, ka bieži vien šī apmācība dažādu iemeslu dēļ tiek pārtraukta
pusceļā, un tādēļ iegādātais mūzikas instruments zaudē savu praktisko pielietojumu, jo vairs netiek
lietots. Darba autors šai problēmai iespējamos risinājumus tieši iesācējiem šajā sfērā iekļauj savā
biznesa idejā.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants