Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.03.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Образец документа 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību vadība', 1.
  • Образец документа 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību vadība', 2.
  • Образец документа 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību vadība', 3.
  • Образец документа 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību vadība', 4.
  • Образец документа 'Reklāmas un sabiedrisko attiecību vadība', 5.
Фрагмент работы

Kā redzams diagrammā, gandrīz puse aptaujāto respondentu (44%) uzskata, ka reklāmas visprecīzākais definējums ir: pasākums vai paziņojums, ar nolūku piesaistīt uzmanību, radīt interesi un popularizēt.
Turpretim, aptaujātie nozares eksperti uzskata, ka no piedāvātajiem jēdziena formulējumiem precīzākais ir - pasākums, kura mērķis ir pārliecināt lietot kādu produktu vai pakalpojumu.

4.jautājums. Kādi, Jūsuprāt, ir reklāmas galvenie uzdevumi?
Pēc aptaujāto respondentu domām reklāmas galvenie uzdevumi ir:
• popularizēt kādu produktu vai pakalpojumu;
• piesaistīt klientus;
• veicināt produkta/pakalpojuma noietu;
• informēt, ieinteresēt, popularizēt, izglītot specifiskos jautājumos;
• veicināt pārdošanu un atpazīstamību;
• informēt par produktu, parādīt, ka tāds produkts vispār eksistē, popularizēt produktu, ar reklāmas palīdzību produktam palielināt cenu, palielināt pieprasījumu pēc tā, piesaistīt cilvēku uzmanību, piesaistīt jaunus klientus;
• informēšana, popularizēšana, atgādināšana;
• pārliecināt klientu pirkt kādu konkrētu preci vai produktu, parādīt konkrētās preces vai produkta labākās īpašības.

Nozares speciālisti uzskata, ka reklāmas galvenie uzdevumi ir:
• produktam piesaistīt patērētāju;
• informēt, ieinteresēt, pārliecināt, radīt atpazīstamību.

5.jautājums Kādas, Jūsuprāt, ir reklāmas un sabiedrisko attiecību galvenās atšķirības?

Коментарий автора
Atlants