-
Kultūras veidošana uzņēmumā
Kultūra ir uzņēmuma konkurences priekšrocību pirmavots.
Ko nozīmē veidot uzņēmuma kultūru?
Darbinieki ir motivēti un pārliecināti, lai nodarbotos ar jaunradi,
Darbiniekiem ir atbilstošās zināšanas, iemaņas un spējas, lai radītu un īstenotu jaunas idejas.
Lai radītu inovācijas kultūru, uzņēmumiem vajag:
Rīkoties konkurētspējīgi un izlēmīgi,
Izmantot darbinieku zināšanas savlaicīgu lēmumu pieņemšanai,
Samierināties ar darbinieku kļūdām, lai nodrošinātu nepārtrauktu, pilnveidošanos,
Rīkoties, pieņemot ātrus lēmumus, lai saglabātu pircēju uzticību,
Neapstāties pat tad, ja ir pircēju atzinība,
Nepārtraukti meklēt iespējas, lai pilnveidotu uzņēmējdarbību.
Pastāv piecas raksturīgākās iezīmes, kuras palīdz izveidot uzņēmuma inovācijas kultūru:
Lai katrs ir atbildīgs
Veiciniet darbinieku inovāciju un attiecīgi atalgojiet tos
Aizvietojiet nemainīgo ražošanas procesu ar skaidriem biznesa mērķiem
Izaiciniet darbiniekus sacensties
Koncentrējieties uz jūsu stipro pusi … un ārējiem izpildītājiem.…
Inovatīvs uzņēmums: Attīsta organizācijas un vadības kultūru, kura novērtē un veicina jaunradi un ideju ģenerēšanu uzņēmumā, un cieši seko tirgus mainīgajām vajadzībām. Izveido produktus, procesus un pakalpojumus atbilstoši pircēja vēlmēm. Veiksmīgi attīsta jaunas idejas un inovāciju uzņēmumā, izmantojot strukturēto pieeju jauno ideju noteikšanai, atlasei un īstenošanai. Nodrošina biznesa procesu sakārtošanu atbilstoši pircēju vajadzībām. Finansē inovatīvo darbību no vairākiem avotiem. Nodrošina, ka uzņēmuma darbiniekiem ir atbilstošas zināšanas un iemaņas inovatīvā darbībā. Izveido sakaru tīklu ar citiem uzņēmumiem un atbalsta organizācijām, lai mācītos no to pieredzes un attīstītu jaunas biznesa idejas.
