Оценка:
Опубликованно: 31.07.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
2016–2020 гг.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 1.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 2.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 3.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 4.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 5.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 6.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 7.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 8.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 9.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 10.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 11.
  • Конспект 'Kontroldarbs: mārketings menedžmentā', 12.
Фрагмент работы

1.Pārskaitīt un dot raksturojumu ārējiem un iekšējiem faktoriem, kuri ietekmē cenu veidosanos.

Cenu veidošanu ietekmē liels skaits ārēju un iekšēju faktoru. Ārējos faktorus preču ražotāji praktiski nevar kontrolēt, taču tie obligāti tiek ņemti vērā, veidojot saražotās produkcijas cenas. Ārējie faktori vairāk ietekmē dažādu preču grupu cenu celšanos vai krišanos kopumā, nevis atsevišķiem ražotājiem. Galvenie ārējie faktori: patērētāja vēlmes attiecībā uz šo produktu (labvēlīgas vai nelabvēlīgas), pircēju ienākumu līmenis, patērētāju gaidas attiecībā uz nākotni/cenu izmaiņām un paša ražotāja ienākumiem, saistīto preču cenas (aizstājamas, papildinošas), cenas un konkurentu piedāvājumi un citi.
Lai uzņēmums vispār spētu atgūt naudu, kas izdota par preču saražošanu, tam ir jānosedz pilnīgi visas uzņēmuma darbības izmaksas. …

Коментарий автора
Atlants