Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Konkurences vides analīze tirgū kā mārketinga stratēģijas', 1.
  • Конспект 'Konkurences vides analīze tirgū kā mārketinga stratēģijas', 2.
  • Конспект 'Konkurences vides analīze tirgū kā mārketinga stratēģijas', 3.
  • Конспект 'Konkurences vides analīze tirgū kā mārketinga stratēģijas', 4.
  • Конспект 'Konkurences vides analīze tirgū kā mārketinga stratēģijas', 5.
  • Конспект 'Konkurences vides analīze tirgū kā mārketinga stratēģijas', 6.
  • Конспект 'Konkurences vides analīze tirgū kā mārketinga stratēģijas', 7.
  • Конспект 'Konkurences vides analīze tirgū kā mārketinga stratēģijas', 8.
Фрагмент работы

Ņemot par laika periodu 2009.gada vasaru, kad visas šīs trīs kompānijas pielietoja attiecīgos mārketinga pasākumus, lai piesaistītu klientu uzmanību, var secināt, ka tika pārsvarā pielietotas reklāmas televizijā, žurnālos un vides reklāmas, tāpat arī atlaides produkcijai lielveikalos, kas ir galvenās aktivitātes, kas piesaista patērētāju uzmanību. Visbiežāk televīzijā kopumā reklamējās Blend-a-med, kam vizuāli ir labi piesaistošas reklāmas, otrs ir Sensodyne produkcija, kuras reklāmas ir līdzīgas, vienmuļas un garlaicīgas, kas visā visumā koncentrē uzmanību uz zobu pastu īpašībām, vismazāk šajā posmā reklamējās Colgate, kam vizuāli ir visspilgtākās un interesantākās reklāmas, tiek piesaistīti populāri cilvēki, kas reklamē jauno produkciju. Žurnālos (latviešu) šajā periodā bija redzamas Blend-a-med un Colgate reklāmas, bet ārzemju – visas dotās kompānijas. Šajā tirgū pastāv liela konkurence, tādēļ ir svarīgi pēc iespējas spilgtāk palikt patērētāju atmiņā, cīņa par patērētāju piesaistīšanu vienmēr būs svarīga pilnīgas konkurences tirgū, tādēļ labi, ka kompānijas ražo arvien jaunus un uzlabotus produktus un domā par to, kā visveiksmīgāk piesaistīt savai produkcijai nepieciešamo uzmanību.…

Atlants