-
Krīzes vadība uzņēmumā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Rakstot uzņēmuma krīzes situāciju | 3 |
1.1. | Krīzes vadības mērķi un uzdevumi | 3 |
1.2. | Krīzes vadības plāna galvenie uzdevumi | 4 |
2. | Krīzes vadības plāns – stratēģija, krīzes definīcija | 4 |
3. | Secinājumi | 5 |
Darbinieku apmācības, notiek Online un šo uzdevumu atbildība ir tiešo vadītāja jeb veikala vadītāja atbildības līmenī. Galvenais noteikums, lai katrs darbinieks spēj klientam atbildēt uz iespējamiem jautājumi un palīdzēt interneta veikalā iegādāties un atrast sev interesējošās preces.
Krīzes definīcija:
Pēc valdības sasauktās ārkārtas sēdes veikali ir spiesti pārtraukt klātienes tirdzniecību.
3 Secinājumi
Kopumā darba autore uzskata , ka uzņēmums cik iespējams šajā laikā, veiksmīgi ticis ar krīzes situāciju galā, un izstrādājis pareizus soļus un uzņēmuma augstākā vadība pilnība saredz iespējas un komunikācijas notiek, nekavējoties un ar mūsdienas resursiem, viss tiek ieviest diez gan ātrā laika posmā. Kā arī darbinieki apzinās lomu šajā situācija un ir uzņēmumam lojāli. Jysk uzņēmuma vadība no iespējamo 93% kritumu, kas bija paredzēts, jo interneta veikals no kopējā apgrozījumu uzņēmumam ienesa 7%, no kuriem uzņēmums nespētu segt visas saistības un fiksētās izmaksas. Patreiz uzņēmuma kritums jau vairākus mēnešus ir 50%, un uzņēmuma patreizējie mērķi ir saglabāt līdz šim procentam šo kritumu.
…
Darba autore, izpētot literatūrā un interneta vidē pieejamās krīzes definīcijas, secināja: lai arī definīcijas var stipri atšķirties, lielākajai daļai krīzes definīciju ir raksturīgi trīs elementi: – pārsteiguma moments; – drauds uzņēmumam; – nepieciešamība rīkoties nekavējoties Krīzes var būt gan iekšējās, gan ārējās. Iekšējās ir tādas, kas saistītas tikai un vienīgi ar uzņēmuma darbu un tā apdraudējumiem, piemēram, kadru maiņa, darbinieku streiks. Ārējās krīzes ir saistītas ar dažādiem ārējiem aspektiem – tie ir gan tirgus izmaiņas, gan valsts politika, gan sadarbības partneru maiņa.