-
"The Coca-Cola Company" virzība tirgū
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | COCA-COLAS AIZSĀKUMI | 3 |
2. | COCA-COLAS SISTĒMA | 3 |
2.1. | Pudeļu iepildīšanas partneri – veiksmes atslēga un ceļojums uz ilgtspējīgu attīstību | 4 |
2.2. | Kompānijas klienti: ielikt produkciju cilvēku rokās visā pasaulē | 4 |
3. | THE COCA-COLA COMPANY PANĀKUMI 2011.GADĀ | 4 |
3.1. | Eiropa | 4 |
3.2. | Latīņamerika | 5 |
3.3. | Ziemeļamerika | 6 |
3.4. | Eirāzija un Āfrika | 7 |
3.5. | Klusā okeāna valstis | 8 |
3.4. Eirāzija un Āfrika
Eirāzijā un Āfrikā 2011. gadā Coca-Cola apgrozījums pieauga par 6%. Tās stratēģiskais mērķis – ieguldīt rītdienai, peļņu gūstot jau šodien. Indijā Coca-Cola sasniedza divciparu izaugsmi piekto gadu pēc kārtas. Zīmols Coca-Cola ieņem stingru pozīciju un pārdošanas apjoms arvien pieaug visā sulas un sulu dzērienu klāstā ieskaitot Maaza™. Maaza™ ir Coca-Colas zīmola augļu (mango) dzēriens Indijā un Bangladešā.
Krievijā Coca-Cola 2011.gadā sasniedza divciparu izaugsmi pārdošanas apjomu ziņā un turpināja palielināt ražošanas apjomus, cenšoties iekarot lielāku tirgus daļu dzirkstošajiem dzērieniem.
Turcijā Coca-Cola otro gadu pēc kārtas sasniegusi divciparu izaugsmi. Tuvajos Austrumos un Ziemeļāfrikā Coca-Cola turpina investēt, cerot iegūt 50% rūpniecības uzņēmuma Aujan akciju. Kopā ar Aujan Coca-Cola sasniegtu dzirkstošo dzērienu līderpozīcijas šajā reģionā.
16% no visā pasaulē pārdotās produkcijas apjoma 2011.gadā tika pārdots tieši Eirāzijas un Āfrikas reģionā. 3.4.attēlā redzams pārdotās produkcijas apjoma sadalījums nozīmīgākajās šī reģiona teritorijās.
…
Darbā apskatīta The Coca-Cola Company rašanās un attīstības vēsture, parādītas mārketinga aktivitātes un produkcijas izplatība visos pasaules reģionos. Coca-Cola ir pasaulē vērtīgākais zīmols, un, kā uzskata pats uzņēmums – viņi ir viena maza daļa no visa labā, kas notiek šajā pasaulē. Lai saprastu Coca-Colas ilgtspējīguma stratēģiju, ir jāizprot Coca-Colas sistēmu, kas palīdz saniegt mērķus vairāk nekā 200 valstīs visā pasaulē, vietējās sabiedrības klātbūtni un iespēju būtiski atšķirties no citiem līdzīgiem uzņēmumiem. Coca-Colas sistēma ietver The Coca-Cola Company un tās pudeļu iepildīšanas partnerus. Sistēma darbojas vairāk nekā 200 valstīs, tirgū ir vairāk nekā 500 zīmolu un 3500 dzērienu produktu, kuru kopējais pārdošanas apjoms dienā ir 1.8 biljoni porciju.