Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.11.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga pārdošanas koncepcijas', 1.
  • Конспект 'Mārketinga pārdošanas koncepcijas', 2.
  • Конспект 'Mārketinga pārdošanas koncepcijas', 3.
  • Конспект 'Mārketinga pārdošanas koncepcijas', 4.
Фрагмент работы

Sociālā mārketinga koncepcija. Pēc tās organizācijas cenšas noteikt un apmierināt pircēju vajadzības un vēlmes daudz efektīvāk par konkurentiem, ņemot vērā visas sabiedrības labklājības attīstības intereses. Viens no mārketinga veidiem, ko uzņēmumi var izmantot, lai veicinātu sava zīmola atpazīstamību, klientu piesaisti un lojalitātes veidošanos. Veids, kā veicināt Jūsu uzņēmuma klātbūtnes efektu internetā, kur mūsdienās cilvēki iegūst visu sev nepieciešamo informāciju. Manuprāt, šeit kā piemēru varētu ņemt jebkuru veikalu, kuram ir izveidots internetveikals. Konkurentiem ir ērti un vienkārši tikt pie informācijas par cenām jebkurā veikalā. Internetā to var atrast daudz ātrāk un ērtāk, nekā ejot klātienē uz veikalu novērot, kādas cenas tur ir. Piemērs – “Pols” saldējums – noieta stimulēšanai: tiek organizētas akcijas (pērkot 2 saldējumus trešo var dabūt par brīvu), kuponi – sakrājot noteiktu skaitu saldējumu kociņu var dabūt saldējumu par brīvu. Pārdošanas vietās tiek rīkotas degustācijas. Pārdošanas vietās ir uzstādīts saldējuma makets, kurš piesaista uzmanību, kā arī plakāti ar īpašiem piedāvājumiem. …

Коментарий автора
Atlants