Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.08.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 1.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 2.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 3.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 4.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 5.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 6.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 7.
Фрагмент работы

Legālajās tīkla mārketinga organizācijās jaunajiem izplatītājiem ir pašiem jāiegādājas apmācības un reklāmas materiāli, kā arī jāiegādājas noteikts daudzums izplatāmo produktu. Visbiežāk pielietotais tests, lai izprastu vai piedāvātā biznesa iespēja atbilst legālam tīkla mārketinga biznesa modelim ir pieturēšanās pie tā sauktā 70% nosacījums, kurš ar bonusu un ierobežojumu palīdzību veicina to, lai dalībnieks pārdod/patērē 70% no iepriekš iegādātās produkcijas.
Šim nosacījumam dažādās organizācijas ir dažādas interpretācijas. Dažas tīkla mārketinga firmas uzstāj, lai 70% no iepriekš iegādātās preces pārdod patērētājiem ārpus organizācijas, savukārt citas firmas ļauj, ka pašu patēriņš sastāda būtisku daļu no iesaistīto dalībnieku pārdošanas apjoma.
MLM piemēri ir „Amway”, „Avon” uzņēmumi. Darba autore uzskata, ka MLM attīstības iespējas vēl nav izsmeltas – šī biznesa forma ir ieguvusi aktualitāti pasaulē pateicoties iespējai nopelnīt lielas naudas summas, taču tajā pašā laikā šī biznesa forma nozīmē no cilvēkiem milzīgu apņēmību un spēju veikt tiešo pārdošanu. Panākumi lielā mērā ir atkarīgi arī no tā, kāda veida produktus vai pakalpojumus MLM uzņēmums cenšas pārdot. Jo populārāki produkti/pakalpojumi, jo darbiniekiem vieglāk pārdot, līdz ar to lielāki ienākumi.

Коментарий автора
Atlants