-
Mārketinga pētījumos izmantojamo datorprogrammu raksturojums
Реферат17 Компьютеры, программирование, электроника, Реклама, маркетинг, Управление
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Statistika par statistikas datorprogrammām | 4 | |
Datorprogrammas IBM SPSS raksturojums | 7 | |
IBM SPSS datorprogrammas galvenās izmaiņas laika gaitā | 9 | |
Datorprogrammas EViews raksturojums | 11 | |
Datorprogrammas Excel raksturojums | 12 | |
Programmas R raksturojums | 13 | |
Secinājumi | 16 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 17 |
Secinājumi
Rakstot referātu, tika iegūti šādi secinājumi:
1. Pēc rakstu skaita internetā, vispopulārākā no datorprogrammām ir IBM SPSS;
2. Kā primārais rīks visbiežāk tiek lietota programma R;
3. Programma R varētu būt visbiežāk izmantotais primārais rīks tieši cenas dēļ – tā ir bez maksas lejupielādējama datorā, taču aiz tās ierindojas SPSS, kura ir maksas pakete;
4. Ikdienā visbiežāk tiek izmantota Excel datorprogramma;
5. Vislielākās priekšzināšanas ir vajadzīgas programmām SPSS, Eviews un R;
6. Visplašākās statistikas iespējas tiek piedāvātas programmā SPSS;
7. Ikdienas lietošanai un vienkāršu statistikas datu analizēšanai ērta ir programma Excel;
8. Programma Eviews tiek lietota retāk, satura ziņā tā ir līdzīga SPSS;
9. Programma R ir pieejama bez maksas, taču tai ir vajadzīgas priekšzināšanas un vizuālais programmas skats var likties sarežģīts;
10. Sarežģītu datu apstrādei vislabākā būs programma IBM SPSS
…
MĀRKETINGA PĒTĪJUMOS IZMANTOJAMO DATORPROGRAMMU PAKEŠU RAKSTUROJUMS Mārketinga pētījumi sākotnēji tika veikti, lai atrastu tehnikas, kas ļautu palielināt pārdošanas apjomus, nevis apmierināt patērētājus. Laika gaitā mārketinga speciālisti sāka apzināties, ka svarīgi ir izprast pircējus. Mūsdienu mārketinga speciālista mantra ir – izprast patērētājus segmenta vai individuālā līmenī. Lai izprastu patērētājus tiek izmantots liels skaits dažādu pētījumu tehniku, dažas no galvenajām – novērošana, fokusa grupu pētījumi, aptaujas un anketēšana, padziļinātas intervijas, mārketinga eksperimenti, datu iegūšana. Lai atvieglotu dažādu pētījumu tehniku datu analīzes procesu, it īpaši, ja šīs tehnikas ietver lielu respondentu skaitu, iespējams izmantot dažādas datorprogrammu paketes.