-
Tirgzinības stratēģiskā vadīšana būvniecībā
Оцененный!Реферат30 Управление, Реклама, маркетинг, Строительство и строительные работы
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Nozares raksturojums | 3 |
1.1. | Iespēju matrica nozarei | 5 |
1.2. | Draudu matrica nozarei | 7 |
2. | SIA “Paroc” raksturojums | 9 |
2.1. | Iespēju matrica uzņēmumam | 14 |
2.2. | Draudu matrica uzņēmumam | 16 |
3. | Nozares un segmenta pievilcības analīze (M. Portera piecu spēku modelis) | 18 |
4. | SIA “Paroc” stratēģiskās plānošanas plaisu analīze un likvidēšanas iespējas | 25 |
5. | SIA “Paroc” iekšējās un ārējās vides analīze (Uzņēmuma SVID analīze) | 25 |
6. | SIA “Paroc” mērķu koks un tā analīze | |
7. | SIA “Paroc” esošā portfeļplāna (stratēģisko biznesa vienību) analīze | |
8. | SIA “Paroc” tirgus segmenta pievilcības novērtējums (General Electric matrica) | |
9. | SIA “Paroc” tirgus pozicionēšana un tās analīze | 0 |
10. | SIA “Paroc” mārketinga pasākumu kompleksa analīze ( 8P + 8C Mix) | 0 |
Latvijas Republikas būvniecības politikas mērķis ir radīt nosacījumus, lai apmierinātu tautsaimniecības pieprasījumu pēc videi draudzīgām, veselībai nekaitīgām, enerģiju un resursus taupošām, estētiskām un mūsdienīgām būvēm.
Būvniecības politikas īstenošanu valstī nosaka kompleksa mērķprogramma nozares attīstībai laikposmā no 2002. - 2012. gadam – Ministru kabinetā 2002. gada 30. augustā akceptētā „Būvniecības nacionālā programma”, kuras galvenais mērķis ir panākt konkurētspējīgas būvniecības attīstību, nodrošinot ar Eiropas Savienības (ES) likumdošanu saskaņotu Latvijas būvniecības tehnisko un organizatorisko normatīvo bāzi, veicinot kvalitatīvu un energoefektīvu būvniecību, panākot būvniecības speciālistu konkurētspējas paaugstināšanu, sekmējot Latvijas būvzinātnes attīstību.
Kopumā situācija būvniecības nozarē valstī ir šāda:
Būvniecības apjoms 2004. gadā pieaudzis par 13,1% un sasniedzis 635,8 milj. latu, bet būvniecības eksports pārsniedzis importu 1,6 reizes;
Turpina attīstīties mūsdienīgu būvizstrādājumu ražošana;
Ir attīstīta kreditēšanas sistēma;
Turpinās būvniecības normatīvo aktu pilnveidošana, standartu izstrāde un ES standartu adaptācija.…
Nozares raksturojums, SIA “Paroc” raksturojums, Paroc Group nozares un segmenta pievilcības analīze (M.Portera piecu spēku modelis), stratēģiskās plānošanas plaisu analīze un likvidēšanas iespējas, iekšējās un ārējās vides analīze(Uzņēmuma SVID analīze), mērķu koks un tā analīze, esošā portfeļplāna (stratēģisko biznesa vienību) analīze, tirgus segmenta pievilcības novērtējums (General Electric matrica), tirgus pozicionēšana un tās analīze, mārketinga pasākumu kompleksa analīze(8P + 8C Mix), patērēšanas vērtības hierarhija un tās analīze. Darba novērtējum 9 balles. Ir pielikumi un prezentācija (pievienota atsevišķi).
