Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.12.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 1.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 2.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 3.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 4.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 5.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 6.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 7.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 8.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 9.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 10.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 11.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 12.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 13.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 14.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 15.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 16.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 17.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņas plānošana uzņēmumā', 18.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
  Reklāmas kampaņa un tās svarīgākās fāzes    4
  Reklāmas kampaņas budžeta izstrādāšana un plānošana    6
  Reklāmas līdzekļa izmaksu novērtējums    8
  Reklāmas sagatavošanas darbu izmaksu noteikšana    9
  Reklāmas kampaņu tēmu un devīžu izvēle    10
  Praktiskā daļa    11
  Praktiskais piemērs Latvijas mēdijos par reklāmas kampaņu    11
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
  Pielikums    15
Фрагмент работы

Secinājumi
Reklāmas kampaņas ir strateģisks plāns, kas apvieno kopējā idejā reklāmas paziņojumu sērijas dažādos plašsaziņas līdzekļos noteiktā laika posmā.
Reklāmas plānā ietilps konkrēti izstrādātu darbību kopums, iepriekš noteikts reklāmas stratēģijā. Stratēģijā tika noteikti galvenie mērķi un veidi, kā tos var sasniegt - ar kādu mēdiju palīdzību, kādā mērķa tirgū, cik intensīvi, savukārt reklāmas plānā ietilpst jau reālas darbības – kādas aktivitātes, kāda budžeta ietveros tiek pielietotas.
Manuprāt, tie, kas pērk milzīgas platības nacionālajos preses līdzekļos savā būtībā ir ļoti vienkāršā sludinājuma izplatīšana. Mūsdienās ļoti attīstītas ir interneta iespējas, turklāt izmaksas un krāsu iespējas tajā ir daudz izdevīgākas nekā presē. Katrs uzņēmums pirms uzsākt reklāmas kampaņu, veic vairākus pasākumus, lai izvērtētu patērētāju intereses, pieprasītos mēdijus utt.
Plānošanas sākuma posmā nepieciešams precīzi un nepārprotami formulēt savas jaunās reklāmas kampaņas tematu. Tas ļaus noteiktāk koncentrēties radošai pieejai, turklāt dos iespēju precīzāk aprēķināt platību, kāda nepieciešama tirdzniecības sludinājumam, kā arī radio vai televīzijas raidījuma ilgumu.
Turpmākajā darba gaitā izpētīju K-Rauta rīkoto reklāmas kampaņu “Slinkuma maiss”, lai sīkāk izpētīt K-Rautas reklāmas stratēģisko virzību. Liela uzmanība tika pievērsta masu medijiem un slinkuma maisa publicitātei. Slinkuma maisu Rīgā varēja ieraudzīt divās televīzijās, piecos nacionālajos preses izdevumos un desmit portālos. Lai arī Slinkums ir marketinga tēls, ar radošajiem risinājumiem Slinkums ir dzīvotspējīgs kā ideju komunikators publiskajās attiecībās.
Produktu un pakalpojumu kvalitāte Latvijā turpina izlīdzināties, arī mediju inflācija pieaug, tāpēc būt pamanītam un atšķirīgam kļūst arvien grūtāk un dārgāk. Šajā situācijā konsekventa zīmola komunikāciju ideja un aizraujošs komunikāciju tonis faktiski kļūst par biznesa panākumu atslēgu jeb „must have”.

Коментарий автора
Atlants