-
Mārketinga komunikācijas analīze pārdošanas uzņēmumā
Nr. | Название главы | Стр. |
Uzņēmuma raksturojums | 3 | |
Mārketinga komunikācijas metodes un to platformas | 6 | |
Interaktīvās tirdzniecības izmantošanas iespēja un efektivitāte produktu izplatīšanas procesā | 11 | |
Priekšlikumi | 13 | |
Izmantotā literatūra | 15 |
Priekšlikumi
1. Uzņēmums izmanto visas mārketinga komunikācijas metodes, taču tikai dažas platformas. Var saskatīt divas tendences – produkta realizācijai uzņēmums īsteno tiešo mārketingu, bet visas pārejās mārketinga komunikācijas metodes ir vairāk vērstas un atpazīstamības un uzticības veicināšanu. Varētu teikt, ka šeit ir arī apgrozījuma palielināšanas potenciāls. Kā jau iepriekš minēts, uzņēmums varētu izmantot interaktīvo mārketingu apgrozījuma palielināšanai, iknedēļas jaunumu e-pastiem pievienojot vienkārši jautājumu, vai Ziemassvētku dāvanas jau nopirktas draugu radinieku bērniem. Septembra vidū tas varētu būt jautājums, vai jau ir saskārušies ar pirmajām problēmām, kad vecāki nevar palīdzēt bērniem un piedāvāt iespēju pasūtīt mācību palīgmateriālus. Šīs idejas ieviešana neprasa lielus finansiālos vai laika resursus, tāpēc pirmie šādi e-pasti varētu jau tikt izsūtīti septembra otrajā nedēļā.
Tāpat arī attiecībā uz printēto reklāmu, veidojot 2016.gada materiālus, apgrozījumu varētu palielināt, pievienojot saprotamas instrukcijas, kā uzņēmuma produkciju pasūtīt un kur griezties, ja kāda ģimene vēlas redzēt produkta demonstrāciju.
2. Uzņēmuma produkcija ir mācību grāmatas. Līdz šim uzņēmuma mārketinga komunikācija ir vērsta galvenokārt uz patērētājiem, ne uz citām institūcijām un uzņēmumiem. Amerikas Savienotajās Valstīs milzīgs potenciāls būtu privātās skolas – bērnudārzi, sākumskolas, pamatskolas un vidusskolas. Uzņēmuma produkts ir ļoti labs un ar augstu pievienoto vērtību, tāpēc vislabākā pieeja šeit arī būtu tiešais mārketings. Tā kā vasara nebūtu labākais laiks, lai dotos pie privātskolu pārstāvjiem, jo parasti visi ir atvaļinājumā, tad uzņēmumam vislabāk būtu izmantot profesionālus pārdevējus un doties pie skolām pavasarī (aprīlis, maijs), lai nodibinātu attiecības un iepazīstinātu ar produktiem. Lai īstenotu šo ideju ir vajadzīgs piesaistīt pārdevējus un apmācīt viņus. Labākais laiks, kad to sākt darīt ir 2016.gada janvāris, kas nodrošinātu to, ka līdz pavasarim ir pietiekami ilgs laiks, lai sagatavotu pārdevējus un 2016.gada aprīlis un maijs būtu laiks, kad tiktu veiktas pirmās prezentācijas privātskolu pārstāvjiem.
…
Darbā izanalizēta mārketinga komunikācija uzņēmumā, atsevišķi izanalizējot un aprakstot katru no iespējamām mārketinga komunikācijas metodēm un platformām (reklāma, noieta veicināšana, pasākumi un pieredzes, sabiedriskās attiecības un publicitāte, tiešais mārketings un personiskā apkalpošana, interaktīvais mārketings, no mutes mutē mārketings). iztiekti priekšlikumi mārketinga komunikācijas uzlabošanā. Maģistra līmeņa darbs.