-
Mārketinga kanālu efektivitātes izpēte un tā pilnveides iespējas SIA "Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Mārketinga kanālu teorētiskie aspekti | 7 |
1.1. | Mārketinga būtība | 7 |
1.2. | Mārketinga kanāli un to nozīme | 12 |
1.3. | Mārketinga kanālu klasifikācija | 15 |
2. | Pētījums par SIA Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs mārketinga kanāliem | 21 |
2.1. | Uzņēmuma raksturojums | 21 |
2.2. | Uzņēmuma mārketings | 24 |
2.3. | Pētījuma metodoloģija | 27 |
2.4. | Pētījuma analīze un ieteikumi | 28 |
Secinājumi | 39 | |
Priekšlikumi | 40 | |
Nobeigums | 41 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 42 | |
Pielikums | 46 |
Secinājumi
1. Izpētot mārketinga kanālus un to nozīmi, var secināt, ka mārketinga kanāli veicina uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu sasniedzamību līdz patērētājam.
2. Izpētot mārketinga kanālus, var secināt, ka uzņēmumam pašam ir jāizvēlas, kādu mārketinga kanālu vai kanālu kombināciju tas izmantos, lai izpildītu savu mērķi un patērētāji izvēlētos iegādāties pakalpojumus.
3. Mārketings var tikt īstenots, izmantojot ne-interneta kanālus (offline), piemēram, TV, radio, SMS, vai izmantojot interneta kanālus, piemēram, sociālos medijus, e-pasta reklāmas, banneru reklāmas. Daudzas organizācijas tai skaitā LLKC izmanto tradicionālā un digitālā mārketinga kanālu kombināciju, tomēr digitālais mārketings kļūst arvien populārāks.
4. Konsultācijas un izglītības pakalpojumi lauksaimniecībā esošajā tirgū ir ierobežoti. LLKC spēlē nozīmīgu lomu mikro un mazo lauku uzņēmēju pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai reģionos, netālu no uzņēmēju dzīvesvietas, piedāvājot pakalpojumu par pieņemamu cenu.
5. Apskatot LLKC organizācijas struktūru, var secināt, ka atsevišķa mārketinga nodaļa netiek izdalīta, tomēr daļu no tā uzdevumiem veic Sabiedrisko attiecību nodaļa.
6. Uzņēmumā nav atvēlēts konkrēts budžets mārketinga vajadzībām, līdz ar to netiek īstenotas maksas kampaņas nevienā no digitālā mārketinga kanāliem. Tomēr pakalpojumu un mārketinga attīstību varētu ietekmēt tas, ka LLKC tiek veidots ikgadējs investīciju plāns, kur kā galvenie investīciju virzieni – pakalpojumu digitalizācija.
7. Pētījuma rezultāti rāda, ka katram specifiskajam mārketinga mērķim ir jāizvēlas atbilstošs mārketinga kanāls un jāpilnveido tā izmantošana. Pakalpojuma pieteikšanai tā ir mājaslapa, savukārt jaunumu saņemšanai- e-pasts.…
Darba mērķis: analizēt mārketinga kanālu efektivitāti uzņēmumā SIA “Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs” un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidei. Darba pētījuma jautājumi: Kādi ir visbiežāk izmantotie mārketinga kanāli? Kā efektīvi izmantot mārketinga kanālus? Kādi mārketinga kanāli uzņēmumā tiek izmantoti? Kā izmantojamie mārketinga kanāli ietekmē uzņēmumu? Kādas iespējas pastāv, lai uzlabotu mārketinga kanālu efektivitāti uzņēmumā? Kvalifikācijas darba izstrādē autore izmantojusi literatūras un dokumentu analīzi par mārketinga kanāliem un kvantitatīvo metodoloģiju - aptaujas. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām un septiņām apakšnodaļām.
PDF formāts. Koledžas darbs.