Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.02.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 1.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 2.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 3.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 4.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 5.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 6.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 7.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 8.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 9.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 10.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 11.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 12.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 13.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 14.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 15.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 16.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 17.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 18.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 19.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 20.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 21.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 22.
  • Реферат 'Regresijas un korelācijas analīzes izmantošana tirgzinību pētīšanā', 23.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Regresijas un korelācijas analīze    4
2.  Korelācijas analīze    5
2.1.  Pāru korelācija    5
2.2.  Parciālā korelācija    7
3.  Regresijas analīze    9
3.1.  Lineārā vienfaktora regresija    10
3.1.2.  Mazāko kvadrātu medote    10
3.1.4.  Piemērs    13
3.2.  Lineārā daudzfaktoru regresija    16
3.2.1.  Lineārās daudzfaktoru regresijas vienādojums    16
3.2.2.  Mazāko kvadrātu metode    17
3.2.3.  Piemērs    20
3.3.  Nelineārā regresija    23
  Literatūras saraksts    24
Фрагмент работы

.Regresijas un korelācijas analīze

Statistisko sakarību pētīšana ir viens no centrālajiem statistikas un ekonometrijas uzdevumiem. Aiz faktiski novērotajām jeb statistiskajām sakarībām parasti slēpjas noteiktas cēloņsakarības. Statistikas un ekonometrijas metodes pašas par sevi nav paredzētas cēloņsakarību atklāšanai. Cēloņsakarības galvenokārt atklāj tās zinātnes nozares, kuras nodarbojas ar pētījuma objekta kvalitatīvo īpašību izpēti. Ekonometrijas galvenais uzdevums ir skaitliski, kvantitatīvi modelēt tādu pazīmju sakarības, kuru kvalitatīvie aspekti ir jau izpētīti, bet dažreiz arī tādu – par kuru mijiedarbību pagaidām ir izteiktas tikai hipotēzes. Ja jau ir izpētīta vai vismaz hipotēzes līmenī formulēta interesējošo pazīmju cēloņsakarība, tad var izšķirt pazīmes – cēloņus un pazīmes sekas. Statistikā un ekonometrijā pirmās sauc par faktorālām pazīmēm, bet otrās par rezultatīvām pazīmēm.

Ekonometrijas uzdevumus, pētot sakarības, nosacīti var apvienot divās grupās.

Коментарий автора
Atlants