Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.11.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 1.
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 2.
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 3.
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 4.
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 5.
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 6.
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 7.
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 8.
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 9.
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 10.
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 11.
  • Реферат 'Biznesa ētika - AS "Latvenergo"', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Uzņēmuma raksturojums    3
  Struktūra    5
  Personāla statistika    7
  Uzņēmuma ētikas pamatprincipi    8
  Produkta raksturojums    9
  Klienta raksturojums    10
  Secinājumi    11
Фрагмент работы

Secinājumi
AS “Latvenergo” ir valsts uzņēmums ar saviem ētikas principiem, kurus aicina ievērot (un parakstīt) sadarbības partneriem, lai neradītu situācijas, kurās var veidoties priekšrocība kādam noteiktam uzņēmumam. Arī uzņēmuma darbiniekiem ir jāievēro noteikti ētikas principi. Ētikas principu pārkāpšanas gadījumā to var anonīmi ziņot, kas pasargās šī cilvēka identitāti, lai nerastos konflikts. Lai gan autora iegūtā informācija var būt subjektīva, var izdarīt secinājumus, ka darbinieki, kas strādā AS “Latvenergo” ir apmierināti gan ar darba apstākļiem, gan ar atalgojumu, jo 64% no uzņēmuma darbiniekiem strādā AS “Latvenergo” jau vairāk nekā 10 gadus. Tātad, ja tik liels darbinieku skaits ir palicis uzticīgs uzņēmumam un darba vietai, var secināt, ka darbinieki uzņēmumā tiek pietiekami labi motivēti un atalgoti par izdarīto darbu.
Tā kā visas AS “Latvenergo” akcijas pieder valstij, un to turētāja ir Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija, la veiktu cenu izmaiņas par elektroenerģiju vai siltumenerģiju, uzņēmumam šī cenu izmaiņa ir jāpamato un jāsaskaņo ar sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisiju.

Коментарий автора
Atlants